امکان جابه‌جایی اینترنت و تلفن ثابت فراهم شد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
با راه‌اندازی سیستم تلفن ثابت شرکت آسیاتک، امکان انتقال و استفاده از شماره‌های تماس ثابت در سراسر کشور فراهم شد.

با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم در زمان نقل مکان، جابه‌جایی شماره‌ی تلفن ثابت و اینترنتی است که روی این خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرد، آسیاتک در سرویس جدید خود این مشکل را برطرف کرده است. محمد علی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در این‌باره گفت:

مدیر عامل آسیاتک از دو نوع امکان پاسخ‌گویی به تلفن آسیاتل به‌عنوان یکی دیگر از مزیت‌های این سرویس خبر داد و افزود: «مخاطبین می‌توانند تلفن‌های ثابت آسیاتل را با نصب اپلیکیشن خاص این سرویس با درصد ایمنی بالا روی گوشی های موبایل خود پاسخ داده یا در صورت تمایل، از گوشی‌های تلفن نسل جدید VOIP استفاده کنند.» وی ادامه داد:

هزینه‌های سرویس آسیاتل بسیار منطقی و مبتنی بر یک سرویس بسیار باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است؛ در این سرویس، کلیه‌ی تماس‌های آسیاتل به آسیاتل با بسته‌های تشویقی به‌صورت رایگان محاسبه شده و محاسبه هزینه‌های تماس آسیاتل به سایر خطوط تلفن از جمله مخابرات، همچون هزینه‌های سایر خطوط خواهد بود.

مدیرعامل آسیاتک درخصوص سرویس آسیاتل تاکید کرد: «این سرویس برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها و سازمان‌هایی که دارای مراکز تماس یا خطوط متعدد تماس داخلی یا خارج از سازمان هستند، با توجه به ‌تکنولوژی جدید آن بسیار حائز اهمیت و کاربردی بوده و این مراکز می‌توانند علاوه‌بر دریافت خطوط متعدد با شماره‌های بسیار رند، از امکاناتی همچون رایگان بودن تماس‌های داخلی، رایگان بودن تماس با نمایندگی های سراسر کشور دارای سرویس آسیاتل، در اختیار داشتن مالکیت شماره‌های آسیاتل نمایندگی‌ها در صورت جابه‌جایی یا قطع ارتباط با آن‌ها و امکانات متعدد دیگر بهره‌مند شوند.»

وی در پایان از امکان برقراری سرویس آسیاتل همزمان با ثبت‌نام و امکان پشتیبانی ۲۴ساعته و مدیریت پنل کاربری مصرف توسط صاحبان سرویس به‌عنوان دیگر مزایای مهم آسیاتل نام برد و تاکید کرد:

مطالب مشابه

نظرات