آذری جهرمی: گوشی‌های احتکار شده به بازار تزریق می‌شوند

جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات طی سخنان خود در یک برنامه‌ی تلویزیونی اعلام کرد گوشی‌های هوشمند احتکار شده‌ای که توسط تعزیرات ضبط شده‌اند، به بازار تزریق می‌شوند.
تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یک برنامه‌ی تلویزیونی اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند احتکار شده توسط سازمان تعزیرات ضبط شده‌اند و وارد بازار خواهند شد. آذری جهرمی با اذعان به این نکته که هنوز بازار گوشی‌های هوشمند تحت کنترل نیست، اعلام کرد که از روز شنبه، تصمیمات جدی‌تری برای تعدیل قیمت‌ها در بازار گرفته خواهد شد. 

جهرمی با اشاره به ایجاد بازار ثانویه ارز که از سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته کار خود را آغاز کرده است، وعده داد تا رفته رفته بازار به ثبات برسد. احتمالا می‌دانید که پس از تشکیل بازار ثانویه، قیمت دلار هرچند ناچیز، اما روندی نزولی به خود گرفته است

آذری جهرمی اعلام کرد که تعزیرات تعداد بسیار زیادی از گوشی‌هایی را که احتکار شده بود، پلمب کرده است و انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار باشیم. وزیر ارتباطات اعلام کرد که انتظار دارد تا با عرضه‌ی گوشی‌های احتکار شده در کنار افزایش فعالیت بازار ثانویه‌ی ارز، شاهد ثبات بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند باشیم. 

باید دید که آیا سیاست‌های دولت در قبال شرکت‌هایی که با وجود دریافت دلار ۴۲۰۰ تومانی اقدام به گران‌فروشی کرده بودند، ثبات وعده داده شده را به همراه خواهد داشت یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات