هواوی در جشنواره تابستان پرستاره گوشی P20 پرو جایزه می‌دهد

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی کمپینی را با نام جشنواره‌ی تابستان پرستاره برگزار می‌کند که طی آن به خریداران گوشی‌های هوشمند هواوی، جوایزی نظیر گوشی پی ۲۰ پرو این کمپانی اهدا خواهد شد.
تبلیغات

هواوی کمپینی جدیدی را با عنوان جشنواره‌ی تابستانی برگزار می‌کند که طی آن خریداران گوشی‌های هوشمند مشخص‌شده توسط این شرکت، در قرعه‌کشی شرکت می‌کنند و می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن جوایزی نظیر گوشی‌ هوشمند پی ۲۰ پرو محک بزنند.

براساس اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت جشنواره‌ی تابستان پرستاره هواوی، خریداران گوشی‌های هوشمند وای ۵ پرایم ۲۰۱۸، وای ۷ پرایم ۲۰۱۸، نوا ۳ ای، میت ۱۰ لایت، میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو این کمپانی که گوشی‌ها را از تاریخ ۲ تیرماه تا ۴ مرداد ۱۳۹۷ خریداری کرده باشند، می‌توانند در قرعه‌کشی هفتگی هواوی شرکت کنند؛ البته یکی از شروط اصلی شرکت در مسابقه، خرید گوشی‌های مورد نظر از فروشگاه‌های منتخبی است که هواوی لیست آن‌ها را در وب‌سایت huaweistars.com اعلام کرده است.

کمپین تابستان پرستاره هواوی

خریداران گوشی‌های مورد نظر هواوی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اعلام شده، فرم تعیین شده را پر کرده و اطلاعات شناسایی خود و همچنین اطلاعات گوشی را که شامل کد IMEI می‌شود، وارد کنند. تایمر تعبیه‌شده در وب‌سایت کمپین هواوی زمانی باقی مانده تا قرعه‌کشی بعدی را نمایش می‌دهد.

خریداران گوشی‌های هوشمند هواوی که در این کمپین شرکت کرده‌اند، می‌توانند در محل انجام قرعه‌کشی حاضر شده و از نزدیک شاهد قرعه‌کشی باشند؛ البته مسئولان برگزاری مسابقه در صورت غیبت برنده در محل قرعه‌کشی، طی تماسی تلفنی، موضوع را به اطلاع برنده خواهند رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات