راه‌اندازی میز خدمت رگولاتوری به منظور ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد

سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
به گزارش مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، میز خدمت به دستور مستقیم رئیس جمهور، در این سازمان راه‌اندازی شد.
تبلیغات

به گفته‌ی حمید تفرشی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با دستور مستقیم رئیس جمهور و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری دستگاه‌های اجرائی، در طبقه همکف این سازمان میز خدمت رگولاتوری راه‌اندازی شده است.

وی درباره خدمات قابل ارائه در میز خدمت رگولاتوری گفت:

صدور پروانه خدمات ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی، صدور گواهی تأیید نمونه تجهیزات این حوزه، صدور مجوز ثبت سفارش و ترخیص تجهیزات رادیویی، ارتباطی و فناوری اطلاعات، صدور اعتبارنامه آزمایشگاه‌ها برای تأیید نمونه تجهیزات ارتباطی و فناوری اطلاعات و صدور مجوز خدمات رادیویی، از خدماتی است که در میز خدمت به مراجعان ارائه می‌شود.

تفرشی با اشاره به نو پا بودن این روش ارائه خدمت در کشور، تصریح کرد که در مرحله نخست ارائه خدمات در میز خدمت، بررسی‌های میدانی انجام و نظرات مراجعان دریافت می‌شود تا با توجه به بازخورد آن‌ها شیوه ارائه خدمات بهینه شود. در مراحل بعدی نیز اقداماتی در راستای الکترونیکی شدن کامل تمامی خدمات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات