روحانی: فضای مجازی در اختیار مردم را گسترش دادیم

پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
رئیس جمهور حسن روحانی در دیدار با اصحاب رسانه اعلام کرد: «فضای مجازی در اختیار مردم را گسترش دادیم.»
تبلیغات

حسن روحانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به گسترش دسترسی مردم به فضای مجازی، گفت:

علیرغم همه فشارها، فضای مجازی در اختیار مردم را گسترش دادیم و آیا این دستاورد دولت با وجود مخالفت‌های فراوان و سنگین، کار بزرگی نبوده است؟

روحانی گفت دولت همواره از انتقاد مشفقانه و دلسوزانه استقبال کرده است و آن را به نفع دولت و کشور دانسته و می‌داند؛ اما تخریب، تهمت و دروغ نه‌تنها باعث تضعیف دولت و نظام بلکه بالاتر از آن باعث تخریب مبانی اخلاق می‌شود؛ انتشار اخبار دروغ، دادن آدرس غلط به مردم و ناامید کردن آن‌ها از آینده است.

روحانی با بیان اینکه امروز بار سنگینی بر عهده اصحاب رسانه قرار دارد، گفت:

امروز مشکل اصلی ما، مشکل اقتصادی، فرهنگی یا امنیتی نیست؛ بلکه مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است. بزرگ‌ترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند؛ این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند.

به گفته‌ی وی، مرجع افکار عمومی مردم باید رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دارای نام و نشان باشند، نه رسانه‌های بی‌نام‌ونشانی که در فضای مجازی به‌راحتی هر چه می‌خواهند می‌گویند و با القاء و تخریب باعث انحراف مسیر افکار عمومی می‌شوند.

روحانی خاطرنشان کرد:

به‌عنوان رئیس جمهور، امانتدار و زیر دین میلیون‌ها رأیی هستم که مردم به من دادند و معتقدم کاری که امروز باید انجام دهیم این است که باید همه دست به دست هم دهیم تا بر جنگ روانی دشمن فائق شویم.

رئیس جمهور تأکید کرد:

 باید بدخواهانی را که خواستشان شکستن ملت ایران است، شکست دهیم. شما اصحاب رسانه باید بار سنگین مقابله با جنگ روانی دشمن را که امروز بالاتر و مؤثرتر از جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما جریان دارد، بر عهده بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات