سه خانواده مشهور ایرانی به دنبال همکاری با فولکس

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
سه خانواده مشهور ایرانی که دستی در تجارت و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ دارند، برای همکاری با فولکس واگن و دریافت مجوز نمایندگی یا افتتاح خط تولید اتومبیل‌‌های این برند اقدام کردند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سه خانواده تاجر و کارآفرین ایران برای دریافت نمایندگی فولکس واگن یا ایجاد خط تولید برخی از محصولات این شرکت در ایران، تقاضای خود را برای این تولید کننده اتومبیل در اروپا ارسال کردند.

پس از برداشتن تحریم‌های علیه ایران و اجرای برجام، تقاضا برای تولید و عرضه خودروهای آلمانی به اوج خود رسیده تا جایی که بخش خصوصی کشور خواهان سرمایه‌گذاری برای تولید و عرضه محصولات فولکس‌واگن شده و تقاضای خود را برای این برند معتبر و بزرگ اروپایی ارسال کرده‌اند.

سه خاندان فردوس، گرامی و دیلمی به عنوان مالکان شرکت‌های ماموت، گلستان و گلدیران با ارسال تقاضانامه‌هایی جداگانه خواستار همکاری با فولکس واگن شده‌اند. این سه خانواده مشهور اقتصادی در کنار فعالیت‌های تجاری خود چند سالی است که به واردات خودرو نیز روی آورده‌ و شرکت‌های معتبری را به ثبت رسانده‌اند.

ماموت در بخش خودروهای نیمه سنگین فعالیت می‌کند و قصد دارد با یکی از زیر مجموعه‌های فولکس است به همکاری بپردازد. برخی شنیده ها حاکی از آن است که خاندان فردوس برخی رایزنی‌‌ها را برای تولید خودروهای سواری فولکس نیز آغاز کرده‌اند.

خانواده گرامی با هیوندای و کیا موتورز کره فعالیت خودرویی خود را آغاز کرده‌اند. این خانواده که از دیرباز با تاسیس کارخانه گلستان در صنعت غذایی فعال بوده، سال‌هاست که با تاسیس دو شرکت اطلس خودرو و آسان موتور به واردات انواع محصولات کیا و هیوندای روی آورده‌اند. شاید به خاطر موفقیت در عرضه این دو خودرو باشد که گرامی ها تصمیم به اخذ نمایندگی دیگری کرده و خواستار همکاری با فولکس واگن آلمان شده‌اند.

خانواده دیلمی نیز در واردات لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعال بوده و سال‌هاست با اخذ نمایندگی ال‌جی، شرکت گلدیران را به ثبت رسانده‌اند. این خانواده در اواخر سال ۸۹ اقدام به واردات خودرو ام‌جی کرد و حالا قصد دارد خودروی با کیفیت‌تری را وارد بازار ایران کند.

بر اساس شنیده‌ها به غیر از این سه خانواده، شرکت‌های ایران خودرو، گروه خودروسازی چابهار و کرمان موتور نیز برای تولید و عرضه محصولات فولکس واگن در حال مذاکره با این برند معتبر دنیای اتومبیل هستند. البته برخی منابع آگاه از ارسال ۲۵۰ تقاضانامه از سوی شرکت‌های ایرانی برای همکاری با شرکت فولکس‌واگن خبر داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات