آئودی به دنبال ورود مستقیم به ایران

سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
بنا بر اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌های بین المللی آئودی، برند اتومبیل‌سازی معتبر آلمان که خودروهای لوکس تولید می‌کند، به دنبال این است که با اجرای برجام به صورت مستقیم و از طریق نمایندگی مجاز وارد ایران شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت آئودی آلمان در پی برداشته شدن تحریم‌های بین المللی علیه ایران و اجرای برجام، با پیش بینی پتانسیل رشد بازار خودروهای لوکس به دنبال ورود مستقیم به ایران است، تا بتواند از بازار بکر و پرفروش خودروی ایران بهره ببرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از سخنگوی Audi گزارش داد نمایندگان این برند اتومبیل‌سازی لوکس که یکی از برندهای متعلق به فولکس واگن است، در حال حاضر سرگرم مذاکره با واردکنندگان ایرانی برای بررسی دورنمای فعالیت در این کشور هستند.

سخنگوی آئودی با اشاره به اینکه این شرکت پیش از این در ایران فعالیت نداشته است، اعلام کرد پتانسیل رو به رشدی برای خودروهای لوکس در بازار ایرانی وجود دارد.

دایملر که رقیب آلمانی آئودی است، روز دوشنبه اعلام کرد واحد کامیون سازی این شرکت با شرکت‌های ایران خودرو دیزل و گروه ماموت تفاهم نامه امضاء کرده است.

سخنگوی برند لوکس ب‌ام‌و هم اعلام کرده است ورود این شرکت به بازار ایران به تحولات سیاسی و اقتصادی آینده این کشور بستگی خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، اتاق‌های بازرگانی و صنعت آلمان پیش بینی می‌کند با برداشته شدن تحریم‌های بین المللی و گشایش بازار ایران، شرکت‌های آلمانی می‌توانند کالاهایی به ارزش مجموع ۱۰میلیارد یورو (۱۰.۹ میلیارد دلار) به ایران صادر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات