
طی روزهای اخیر کاربران خدمات اینترنت همراه شرکت ایرانسل از بروز اختلالات در شبکه این اپراتور گلایه داشتند. در پی این نارضایتیهای گسترده ایرانسل از طریق پیام کوتاه به ایجاد این اختلالات پاسخ داد.
در پی بروز اختلال در خدمات اینترنت همراه ایرانسل، اپراتور دوم موبایل ایران اعلام کرد که در حال پیگیری برای رفع این مشکل است.
ایرانسل در واکنش به اختلال در خدمات دیتای این شبکه، با ارسال پیامکی توضیح داد:
پیرو خبر منتشر شده در رسانهها مبنی بر بروز اختلال در خدمات دیتای ایرانسل، این مشکل مربوط به شبکه ایرانسل نبوده است. این شرکت در حال پیگیری برای رفع هرچه سریعتر این مشکل است.
قطع و وصل شدنهای مکرر در خدمات اینترنت همراه ایرانسل گلایه تعداد زیادی از مشترکان این اپراتور را دربر داشته است.
احتمالا ایرانسل طی روزهای آینده در مورد این مشکلات توضیح رسمی و رسانهای ارائه خواهد کرد.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.