به گفتهی مدیرعامل شاتل، کیفیت نامناسب و اختلال اینترنت در ماههای اخیر، خارج از دایرهی اختیارات اپراتورها بوده است.
احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکتهای شاتل، اعلام کرد:
به گفتهی نخجوانی، ماجرای افت کیفیت دسترسی به اینترنت از آذر ۹۶ آغاز شد و از چند هفته قبل با فیلتر شدن تلگرام به اوج خود رسید. در حقیقت از آذرماه که مصوبهی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد، در کمال تعجب حق انتخاب از کاربران برای انتخاب سرویسهای حجمی گرفته شد و کاربرانی که قبلا به واسطهی نعمت رقابت میان اپراتورها، از سرویسهایی به مراتب پرسرعتتر از سرویس خریداریشده بهره میبردند، از سرویسهایی استفاده میکنند که اپراتورها اجازهی باز گذاشتن سرعت ندارند. بخشی از نارضایتی کاربران از همین موضوع ریشه گرفته است.
نخجوانی افزود:
نخجوانی یادآوری کرد:
نظرات