مدیرعامل شاتل: اپراتورها عامل اختلال اینترنت نبودند

یک‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی مدیرعامل شاتل، کیفیت نامناسب و اختلال اینترنت در ماه‌­های اخیر، خارج از دایره‌ی اختیارات اپراتورها بوده است.

احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل گروه شرکت­‌های شاتل، اعلام کرد:

به گفته‌ی نخجوانی، ماجرای افت کیفیت دسترسی به اینترنت از آذر ۹۶ آغاز شد و از چند هفته قبل با فیلتر شدن تلگرام به اوج خود رسید. در حقیقت از آذرماه که مصوبه‌ی­ ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شد، در کمال تعجب حق انتخاب از کاربران برای انتخاب سرویس‌­های حجمی گرفته شد و کاربرانی که قبلا به واسطه‌ی­ نعمت رقابت میان اپراتورها، از سرویس‌هایی به مراتب پرسرعت‌­تر از سرویس خریداری‌شده بهره می‌بردند، از سرویس‌هایی استفاده می‌­کنند که اپراتورها اجازه‌ی باز گذاشتن سرعت ندارند. بخشی از نارضایتی کاربران از همین موضوع ریشه گرفته است.

نخجوانی افزود:

نخجوانی یادآوری کرد: 

مطالب مشابه

نظرات

درخواست ناموفق بود

درخواست ناموفق بود

درخواست ناموفق بود