مدیرعامل رایتل: به خاطر کیفیت بالای دیتای رایتل اجرای ترابرد‍پذیری به نفع ماست

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل رایتل با ادعای کیفیت بالای اینترنت همراه یا همان دیتای رایتل، اجرای طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه در کشور را به نفع این اپراتور دانست. او معتقد است افراد زیادی به‌خاطر کیفیت اینترنت همراه رایتل به سمت شبکه‌ی این اپراتور مهاجرت خواهند کرد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان اجرایی شدن آزمایشی طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه که امکان جابجایی شماره‌ی کاربران در شبکه‌های موبایل را می‌دهد، مدیران و مسئولان زیادی در این مورد اظهار نظر می‌کنند. در این میان مدیران عامل سه اپراتور سراسری تلفن همراه در کشور می‌کوشند تا با ارائه‌ی آمار و ارقام، مشترکان بیشتری را برای مهاجرت از دو اپراتور دیگر به سمت خود سوق دهند.

سید مجید صدری مدیر عامل رایتل با ابراز تمایل نسبت به اجرای ترابردپذیری شماره‌های موبایل، درباره‌ی وضعیت این اپراتور پس از اجرای طرح مذکور گفت:

کیفیت دیتای رایتل به اندازه‌ای است که قطعا مشترکان بسیاری از اپراتورهای دیگر با همان شماره‌های خود به شبکه ما می‌آیند. قطعا یکی از اپراتورهایی خواهیم بود که مشترکان بسیاری از اپراتورهای دیگر به سمت ما می‌آیند؛ زیرا کیفیت دیتای رایتل بیش از دو اپراتور دیگر است. با اجرایی شدن رومینگ ملی، پوشش صوتی ما در کل کشور فراهم شد؛ حال در نظر بگیرید مشترک یکی از اپراتورها سیم‌کارتی در اختیار دارد که کیفیت دیتای آن خوب نیست؛ در این صورت حاضر است به سمت شبکه ما که از پایه 3G‌ است، مهاجرت کند.

مدیر عامل رایتل با بیان اینکه ۴۱۲ شهر را تحت پوشش شبکه دیتای 3G داریم معتقد است که هیچ کدام از اپراتورها این قابلیت را ندارند و تنها رایتل است که از شبکه یک دست نسل سومی استفاده می‌کند.

به گفته‌ی صدری، با تلاش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اجرای ترابردپذیری شماره‌ها، تمام اپراتورها وضعیت‌شان را دائما بررسی می‌کنند؛ با توجه به اینکه ترافیک روزانه‌ی ما در حال رشد است، گمان می‌کنیم وضعیت‌مان با اجرای این طرح خوب باشد.

مدیرعامل رایتل اعلام کرد:

۸۰ درصد مشترکان رایتل از دیتا استفاده می‌کنند و به نوعی درآمد اصلی ما از این حوزه است. در نظر داریم بیشتر به سمت ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده برویم تا در بازار آینده متضرر نشویم.

با اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه، مالکیت شماره در اختیار مشترکان خواهد بود و هر مشترک می‌تواند در سال دو بار اپراتور خود را عوض کند. بدین ترتیب هر مشترک موبایل با شماره‌ی کنونی خود می‌تواند اپراتورش را عوض کرده و با اپراتوی که خدمات دلخواه او را ارائه می‌دهد قرارداد ببندد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات