تماشا کنید: از هاستینگ رایگان برای استارتاپ‌ها تا سرویس CDN در غرفه‌ی افرانت

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
افرانت یکی از بزرگترین شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات پهنای باند، دیتاسنتر و تجارت الکترونیک در ایران است. این شرکت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ به معرفی سرویس‌های جدید خود پرداخته بود. برای آشنایی با سرویس‌ها و خدمات جدید افرانت با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت افرانت در سال ۱۳۷۶ با هدف توسعه‌ی اینترنت و تجارت الکترونیک تاسیس شد و در طول ۱۸ سال فعالیت خود همواره از پیشگامان سرویس دهندگان اینترنتی بوده است. شرکت‌های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی زیادی از مشتریان سرویس‌های افرانت هستند و این شرکت مجری و میزبان تعدادی از بزرگترین وب‌سایت‌ها ایرانی است.

افرانت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴ حوزه‌ی کاری خود را در ۵ بخش معرفی کرد. فعالیت اصلی این شرکت Broadband یا همان ارایه‌ی اینترنت پرسرعت است. در ادامه نیز افرانت گسترش فعالیت خود در بازار دیتاسنتر‌ها و رایانش ابری را اعلام کرد. با گسترش همه‌ روزه‌ی اینترنت، CDN یا شبکه‌ی توزیع محتوا نیز یکی از بحث‌های داغ این روز‌ها است که افرانت نیز در همین راستا از سرویس‌های جدید CDN بین‌المللی خود رونمایی کرد. در نهایت نیز با رشد پلتفرم دیجیتال که عبارت است از خدمات و کسب و کار‌های فضای الکترونیکی اعم از موبایل و اینترنت ، شرکت افرانت سرمایه‌گذاری کلان خود را در این بخش اعلام کرد و حمایت شرکت‌های نوپا و فعال در این زمینه را به عنوان اهداف آینده‌ی خود خاطر نشان کرد.

زومیت در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۴  گفتگویی با مدیران و مسئولین شرکت افرانت داشته تا با جزئیات سرویس‌ها و برنامه‌ی آینده‌ی این شرکت بیشتر آشنا شوید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات