تماشا کنید: سرویس آنلاین واژه‌یاب با معنی بیش از یک میلیون واژه

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
زومیت جهت حمایت از استارت‌آپ‌های نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵، اقدام به معرفی تعدادی از سرویس‌های مختلف و گفتگو با مدیران آن‌ها کرده است. در همین راستا خبرنگار اعزامی زومیت به غرفه‌ی واژه‌یاب مراجعه کرده و گفتگویی با مسئولین آن در خصوص نحوه‌ی عملکرد این استارت‌آپ ترتیب داده است.
تبلیغات

شروع پروژه‌ی واژه‌یاب در سال ۱۳۸۹ کلید خورده و بعد از ۵ سال توسعه به سطح بالایی از بازدهی رسیده است. واژه‌یاب سرویس ترجمه‌ی آنلاینی است که با استفاده از داده‌های فرهنگ‌های معتبری هم‌چون دهخدا، فرهنگستان و معین اقدام به جستجوی معنی، هم‌معنی، قافیه‌یاب، معادل انگلیسی بیش از یک میلیون واژه می‌کند. اپلیکیشن اندروید و آی‌او‌اس این سرویس در کنار افزونه‌ی مرورگر نیز در دسترس است تا کاربران در کمترین زمان ممکن بتوانند نیاز‌های خود را در رابطه با معانی واژه‌های فارسی و انگلیسی تامین کنند.

خبرنگار اعزامی زومیت نیز با مراجعه به غرفه‌ی این استارت‌آپ و گفتگویی دوستانه، اطلاعات جامعی در خصوص نحوه‌ی عملکرد اپلیکیشن‌ به صورت آنلاین و آفلاین و هزینه‌‌ی لازم برای استفاده از این سرویس تهیه کرده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات