رونمایی از برداشت وجه بدون کارت از طریق ATM در الکامپ

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت جیرینگ در سومین روز از بیست و یکمین دوره‌ی الکامپ از سرویس برداشت وجه بدون کارت بانکی از طریق دستگاه‌های ATM رونمایی کرد.
تبلیغات

به گزارش مهرداد خطیبی، مدیرعامل جیرینگ، سرویس برداشت وجه بدون کارت بانکی با همکاری بانک مسکن ارائه شده و مشترکانی که دارای کیف پول الکترونیکی هستند، می‌توانند از طریق شماره‌گیری *7*8# کیف پول‌شان را تبدیل به پول نقد کنند.

ارائه‌ی خدمت از این طریق طی دو مرحله انجام می‌شود؛ مرحله‌ی انتقال که بر اساس آن استفاده‌کننده از سرویس، مبلغی از کیف پول جیرینگ خود را به نام برداشت‌کننده منتقل می‌کند و در مرحله‌ی برداشت، برداشت کننده به دستگاه خودپرداز بانک مسکن مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه‌ی برداشت بدون کارت، ابتدا شناسه‌ی قبض برداشت که توسط بانک مسکن برای وی پیامک شده را وارد و پس از آن رمز دوم ارسالی توسط فرد انتقال دهنده را وارد کرده و مبلغ انتقال یافته را از طریق خودپرداز دریافت می‌کند. روش دیگر انتقال با استفاده از کد کوتاه به این ترتیب است که مشترکان همراه اول با شماره‌گیری #8*7* و سپس وارد کردن شماره موبایل مقصد و در صورت انتقال به خط خود عدد ۱ را وارد کرده و پس از آن مبلغ مورد نظر را مشخص می‌کند و سپس با وارد کردن رمز کیف پول جیرینگ خود فرآیند انتقال وجه از طریق تلفن همراه به پایان می‌رسد.

جیرینگ

پس از انجام مراحل فوق و در صورت وجود مبلغ اعلامی در کیف پول، یک رمز از طرف سامانه به‌صورت پیامک برای ارسال کننده فرستاده می‌شود و یک پیامک دیگر حاوی شماره قبض برداشت نیز از طرف بانک به شماره موبایل مقصد (برداشت کننده) ارسال می‌گردد.

مدیرعامل شرکت جیرینگ در توضیح مزایای این سرویس گفت:

با استفاده از این روش مشترکان همراه اول در هر نقطه از کشور می‌توانند در هر روز تا سقف مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای هر فردی که کارت بانکی در اختیار ندارد در بستری امن پول منتقل کنند.

در ادامه جعفری، معاون اداره خدمات نوین بانک مسکن گفت:

یکی از دغدغه‌های مشترکان جیرینگ برداشت پول نقد از کیف پول همراه بود که با راه‌اندازی این سرویس آنها به راحتی می‌توانند نسبت به تبدیل وجه کیف پول جیرینگ خود به اسکناس از طریق خودپردازهای بانک مسکن اقدام کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات