مدیرعامل آسیاتک در پی توسعه فضای کسب و کار برای استارتاپ‌ها است

دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک به‌عنوان کاندیدای هیئت مدیره‌ی نظام صنفی رایانه‌ای، توسعه فضای کسب و کار را یکی از مهم‌ترین اقدامات در توسعه‌ی ICT‌ می‌داند.
تبلیغات

پنجمین دوره‌ی انتخابات هیئت‌مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، هفتم دی‌‌ماه ۱۳۹۶ برگزار می­‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت صنعت ICT و رایانه‌ی کشور از مدیران به‌­روز، باهوش و آینده­‌نگری بهره‌­مند است که می‌توانند آینده‌ی بهتری برای این صنعت مهم رقم بزنند و این موضوع، با بررسی وضعیت امروز صنعت یادشده در کشور (در مقایسه با بسیاری از دیگر صنایع) به‌خوبی عیان می­‌‌شود.

محمد علی یوسفی‌­زاده، مدیر عامل شرکت آسیاتک که از موفق‌ترین مدیران صنعت ICT کشور است، در گفتگویی یکی از اهداف اصلی خود از شرکت در این انتخابات و کاندیدا شدن را توسعه‌ی فضای کسب و کار برای استارتاپ‌ها عنوان کرد. وی با اشاره به رشد و تأثیر جهانی این صنعت، تصمیمات مدیران صنعت ICT را بر اساس منافع ملی، حفظ حقوق سهامداران، کارکنان و مردم دانست و تأثیر همگرایی در راستای افزایش ضریب قدرت، نفوذ و سهم بازار را امری اجتناب‌ناپذیر دانست.

یوسفی زاده با تشریح اقدامات و برنامه­‌های خود، نزدیک‌تر شدن صنایع نوپا و استارت­اپ­‌های حوزه‌ی IT به فضای مناسب در کسب­ و کارهای فعلی را از مهم‌­ترین این اهداف برشمرد. مدیرعامل آسیاتک تقویت نیروی انسانی متخصص را به همراه توسعه و قابل استفاده کردن کلان‌ابزارها ب راساس چهار پایه‌ی اصلی نظام صنفی در روابط با حاکمیت را از دیگر اهدافی دانست که در این فرایند مبتنی و با تعریف قوانین جدید نظام صنفی رایانه‌ای صورت می‌­پذیرد.

وی در پایان تأکید کرد:

در نتیجه‌ی این فرآیند، توسعه‌ی کلانی در این حوزه روی خواهد داد که بدون شک اثرات مثبت این توسعه بر تمامی سطوح کشور، بهبود کمّی و کیفی کسب و کار و ارتقاء کیفیت زندگی مردم عزیز میهنمان خواهد بود
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات