امکان برقراری تماس رایگان با مخابرات، همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق بیسفون فراهم شد

سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
آخرین نسخه نرم‌افزار پیام‌رسان داخلی بیسفون امکان برقراری تماس رایگان با شبکه‌ مخابرات، همراه اول، ایرانسل و رایتل را برای کاربران مقدور می‌سازد. با این امکان کاربران بیسفون از طریق اینترنت می‌توانند به شکل رایگان با شماره‌های تلفن ثابت و همراه کشور ارتباط برقرار کنند بدون اینکه شماره مقصد کاربر بیسفون باشد.
تبلیغات

نرم افزار پیام‌رسان بیسفون که سال گذشته در نمایشگاه تلکام رونمایی شد، در نسخه ۱.۸.۰ امکان تماس رایگان با شماره‌های تلفن همراه و ثابت کشور را برقرار کرده است. این نسخه از بیسفون دیروز در گوگل‌پلی و مارکت‌های ایرانی اندروید بارگذاری شده است.

این اپلیکیشن امکان مکالمه رایگان بدون محدودیت را اضافه کرده اما زمان استفاده رایگان از این امکان تماس خارج شبکه اعلام نشده است .

پیام‌رسان بیسفون قابلیت‌های عمومی پیام‌رسان‌هایی چون وایبر، واتس‌اپ و تلگرام را دارد. این اپلیکیشن با همکاری مشترک ایرانسل و بیستاک تولید شده است و ۱۴ ماه از رونمایی‌ آن در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ می‌گذرد.

برای برقراری تماس با بیسفون مهم نیست شماره مخاطب مورد نظرتان در تلفن همراه‌تان ذخیره شده باشد؛ زیرا علاوه بر تماس با مخاطبان گوشی خود می‌توانید شماره تلفن مورد نظرتان را از طریق صفحه کلید این برنامه شماره گیری‌کنید.

کیفیت تماس‌هایی که در تحریریه زومیت برقرار شد خوب بود و تأخیری وجود نداشت. نظر شما در مورد امکان تماس رایگان با خارج از شبکه بیسفون چیست؟ تجربیات خود را در بخش نظرات این مطلب با زومیت و مخاطبانش به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات