۳۵۰ شرکت خصوصی در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم؛ خارجی‌ها هم در الکامپ حاضرند

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ۳۵۰ شرکت خصوصی در بیست و یکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک حضور دارند.
تبلیغات

سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در امور نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که ۳۵۰ شرکت خصوصی در فضایی بالغ بر بیست هزار مترمربع در نمایشگاه الکامپ امسال حضور دارند. علاوه بر این فضا، تعداد زیادی از سازمان‌های دولتی در ۲۵۰۰ مترمربع دستاوردها و خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

باقر بحری سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) کشور در امور الکامپ گفت:

با توجه به درخواست‌های فراوان شرکت‌های ICT برای حضور در نمایشگاه و کمبود فضای در نظر گرفته شده، با وزارت علوم توافق کردیم که سالن‌های ۷ و ۲۷ به‌جای نمایشگاه پژوهش، به نمایشگاه الکامپ اختصاص یابد. با توجه به این توافق، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات در این دو سالن حضور خواهند داشت.

بحری معتقد است که به دلیل برگزاری ضعیف نمایشگاه در دوره‌های گذشته، رتبه آن در میان نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نزول پیدا کرده است. باوجوداین کاهش رتبه، مذاکرات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها سبب شد تا میزان فضای اختصاص داده شده به الکامپ، بیست هزار مترمربع و برابر با نمایشگاه‌های بین‌المللی رتبه A کشور باشد.

سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در امور نمایشگاه الکامپ اعلام کرد:

در نمایشگاه جیتکس از شرکت‌های خارجی زیادی برای بازدید از الکامپ دعوت به عمل آمد و آنها نیز برای سفر به ایران و حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. به همین دلیل برآورد ما این است که حجم بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه بالا باشد. پاویون کشور چین در نمایشگاه امسال برپا خواهد شد و علاوه بر آن شرکت‌هایی از کشورهای مختلف ازجمله تایوان، امارات، ایرلند، روسیه و آمریکا در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.

نمایشگاه ایران الکامپ ۱۳۹۴ (Iran Elecomp 2015) از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان شهید چمران برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات