متخصصان و کاربران معمولی جذب نمایشگاه الکامپ ۹۴ می‌شوند

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
رئیس سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور به عنوان برگزار کننده الکامپ ۹۴، جذب بازدیدکنندگان تخصصی در کنار کاربران نهایی را از اهداف برگزار کنندگان این نمایشگاه می‌داند  و بر اجرای این نمایشگاه به صورت  فرامنطقه‌ای تاکید می‌کند.
تبلیغات

 ناصرعلی سعات اجرای بازدیدکنندگان هر بخش و حوزه را از خصوصیات این دوره از نمایشگاه الکامپ اعلام می‌کند و در این رابطه توضیح می‌دهد:

وقتی کسب‌وکاری در سطح B2B (کسب و کار با کسب و کار) فعالیت می‌کند و در نمایشگاه حضور دارد، ترجیح می‌دهد بازدیدکنندگانی در سطح مدیران عامل، تصمیم‌گیرندگان تجارت‌های مرتبط و کارشناسان حوزه داشته باشد تا در پایان نمایشگاه حداقل چند قرارداد امضا کرده یا با شرکت‌های رقیبش آشنا شده باشد. از سوی دیگر باید مصرف کنندگان نهایی را به سمت کسب‌وکارهای با سطح فعالیت B2C (کسب وکار با مصرف کننده) هدایت کنیم. به طور طبیعی این گروه از بازدید کنندگان علاقه دارند غرفه‌های محصولات و خدمات مرتبط با کاربر نهایی را بازدیدکنند.

رئیس سازمان نصر کشور با بیان اینکه شرکت‌ها برای دریافت غرفه و حضور موفق در نمایشگاه هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شوند، می‌گوید:

هدف ما افزایش بهره‌وری و دستاورد غرفه داران از نمایشگاه الکامپ است که با هدایت بازدیدکنندگان مرتبط و مورد نیاز آنها به‌سوی غرفه‌هایشان می‌توانیم گام موثری در این زمینه برداریم.

وی به عنوان برگزار کننده نمایشگاه الکامپ در سال جاری معتقد است که نمایشگاه الکامپ باید تمام توانمندی‌های کشورمان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را منعکس کند و در این رابطه می‌گوید:

هدف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از برگزاری این دوره از الکامپ تنها برگزاری و گرفتن مجوز نبوده و نیست، بلکه این نمایشگاه را فرصتی برای تحقق اهداف و برنامه‌هایمان می‌دانیم. نمایشگاه الکامپ فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا، اپلیکیشن‌های موبایل، تولیدکنندگان نرم‌افزار در سطوح مختلف، نوآوری‌های روز و دیگر زمینه‌های فعال در ICT کشور است.

سعادت در مورد آینده برگزاری الکامپ و نقشه راه در نظر گفته شده، می‌گوید:

الکامپ باید تبدیل به یک نمایشگاه فرامنطقه‌ای شود و دستاوردهای صنعت IT در کشورهای اطراف و خاورمیانه حتی در آسیای مرکزی، چین، کره جنوبی و دیگر کشورها را  به نمایش بگذاریم . الکامپ نباید در حد یک نمایشگاه داخلی باقی بماند. برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ شروعی تازه برای این رویداد بین‌المللی محسوب می‌شود.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه الکامپ‌، ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود. تاکنون در مرحله پیش ثبت نام و  رزرو بیش از ۴۰ هزار متر درخواست شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات