گوشی هوشمند V10 ال‌جی به ایران می‌آید

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی رسما تایید کرده است که گوشی هوشمند جدید این شرکت با نام V10 که از جنبه‌های مختلف شاخص است روانه‌ی بازار ایران می‌شود.
تبلیغات

روابط عمومی ال‌جی در ایران، ضمن تایید خبر ورود V10 به بازار کشور این اطلاعات را نیز در اختیار زومیت قرار داده است:

اولین گوشی هوشمند سری V به منظور ایجاد تجربه چندرسانه‌ای عالی برای مشتریان علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی امروزی طراحی شده است. V10 قابلیت‌های بی‌نظیر همانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.  V10 از باتری قابل تعویض مخصوص ال‌جی (۳ هزار میلی‌آمپر) و درگاه کارت حافظه برخوردار است و قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های SanDisk برای (قابلیت‌های عالی برای عکسبرداری و فیلمبرداری) را رعایت کند تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرفته، کیفیت صدا اولویت بسیار زیادی دارد. V10 با استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگHi-Fi  32 بیتی با فناوری ESS که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل استفاده شده است موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند. این مهم با نمونه‌برداری بالاتر از نرخ استاندارد فایل صوتی تا 32 بیت با فرمت Hi-Fi  صورت می‌پذیرد. ایرفون Quad Beat 3 با مشارکت AKG Acoustics، تولیدکننده اروپایی هدفون، میکروفون و سیستم‌های صوتی پیشرفته برای حرفه‌ای‌ها، ساخته شده است. با جدیدترین نسخه هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای بم غنی‌تر و صدای زیر واضح‌تری لذت خواهند برد.

سایر نکات برجسته V10 عبارتند از:

نمایشگر دوم: نمایشگر «همیشه روشن» بالای نمایشگر  QHD IPS Quantum اصلی 5.7 اینچی، بدون تأثیر در مصرف باطری بهره‌وری V10 را افزایش می‌دهد.

دو دوربین جلو با دو لنز مستقل می‌توانند سلفی‌های 80 درجه یا تصاویر واید 120 درجه بدون اعوجاج بگیرند.

مد دستی فیلمبرداری با تنظیمات سرعت شاتر، نرخ فریم، ISO، بالانس سفید و فوکوس، ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید می‌کند.

قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L  و قاب Dura Skin  بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند.

جونو چو، رئیس و مدیراجرایی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: "از ابتدای طراحی به عنوان یک گوشی چندرسانه‌ای، ال‌جی V10 به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که یک محصول برای محیط اشتراک‌گذاری باشد. مشتریان در انتظار یک دستگاه چندرسانه‌ای واقعی بودند که در گوشه‌های تصویر اعوجاج ایجاد نکند. امیدواریم با V10 به شما نشان دهیم که یک گوشی هوشمند چقدر می‌تواند توانمند باشد."

افزون بر این یک مدیر رسانه‌ای ال‌جی در ایران می‌گوید: "مردم ایران علاقه بسیار زیادی به شبکه‌های اجتماعی در ایران نشان داده‌اند. V10 گوشی هوشمندی است که از آغاز برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است. ایرانیان ساعات زیادی را با گوشی‌های همراهشان می‌گذرانند، بنابراین شایسته بهترین‌ها هستند."

V10 در زمستان امسال با گارانتی رسمی دو ساله وارد بازار ایران خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات