ال جی V10 اوایل زمستان به بازار ایران می‌آید

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی وی 10، محصولی خلاقانه است که در کنار نمایشگر اصلی، روی حاشیه بالایی آن یک نمایشگر کوچک نیز تعبیه شده که بسیار به کاربری حرفه‌ای‌تر دستگاه کمک می‌کند. این محصول جذاب و متفاوت که مدتی پیش معرفی شد، اوایل زمستان امسال به صورت رسمی وارد بازار کشور می‌شود.
تبلیغات

به گزارش زومیت، روابط عمومی دفتر ال‌جی در ایران اعلام کرده که مدتی پس از ارائه‌ی رسمی نکسوس 5X، تلفن خلاقانه‌ی V10 ال‌جی نیز با گارانتی اصلی روانه بازار کشور می‌شود.

ال‌جی وی 10 بدنه‌ای بسیار مقاوم دارد و فریم فلزی به کار رفته در آن از جنس همان فلزی است که در ساعت‌های مستحکم از آن استفاده می‌شود. همین اهمیت به مقاومت بالا باعث شده که کمی وزن آن نسبت به سایر تلفن‌های هم‌اندازه آن بیشتر باشد.

بخش خلاقانه این محصول این است که روی حاشیه بالایی این تلفن یک نمایشگر کوچک قرار گرفته که روی آن می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌های محبوب و برخی اطلاعات دیگر مثل وضعیت آب و هوا و... را مشاهده کنید.

ال‌جی روی این تلفن روی مساله امنیت تمرکز ویژه‌ای داشته و حتی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این محصول به قابلیت‌هایی در سطح استانداردهای امنیتی دولتی مجهز شده است.

 احتمالا ما در زومیت به زودی این امکان را خواهیم داشت که نگاهی از نزدیک به V10 داشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات