تلفن‌های سری اکسپریا زد 5 سونی آبان ماه وارد بازار کشور می‌شوند

دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
امروز سونی طی مراسمی در تهران از تلفن‌های سری اکسپریا زد 5 خود رونمایی کرد. نایب رییس سونی اعلام کرد که این تلفن‌ها از ماه نوامبر روانه بازار ایران می‌شوند.
تبلیغات

امروز سونی موبایل در خلال مراسمی که در تهران برگزار کرد، اعلام کرد که به زودی تلفن‌های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم وارد بازار ایران می‌شوند. نایب رییس سونی موبایل در این مراسم اعلام کرد که در ماه نوامبر (آبان ماه) کاربران ایرانی می‌توانند منتظر محصولات جدید به صورت رسمی در بازار کشور باشند.

اکسپریا زد 5 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم است. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این تلفن تفاوت‌های زیادی با گذشته داشته و بسیاری از منتقدین آن را یکی از بهترین دوربین‌های تلفن هوشمند موجود در بازار می‌دانند. در مراسم امروز نیز تاکید زیادی روی دوربین این تلفن شد و فناوری‌های به کار رفته در آن تشریح شد. این تلفن که در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شد نسخه جدید پرچمار سونی است که از زبان طراحی آمنی بالانس سونی بهره می‌برد.

sonymobile conf

اکسپریا زد 5 کامپکت نسخه کوچک‌تر با نمایشگر ۴.۶ اینچ با رزولوشن اچ‌دی است و از نظر سایر مشخصات، تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. زد 5 پریمیوم نیز نسخه ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K از همین تلفن است که احتمالا قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

برای بازار ایران نسخه دو سیم کارته این تلفن‌ها در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که دو سیم کارت دارند بتوانند در این تلفن از هر دو آنها به صورت همزمان استفاده کنند.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصولات ارائه نشده، اما باید در ماه نوامبر منتشر ارائه این تلفن‌ها به صورت رسمی در بازار کشور باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات