پوشش زنده زومیت از کنفرانس اوپو (Oppo) در جیتکس 2015: پایان یافت

یک‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
اوپو امروز در خلال نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ در دبی از R7s، تلفن هوشمند جدید خود را رونمایی خواهد کرد. نماینده زومیت (مسعود یوسف‌نژاد) در این مراسم حضور دارد و شما می‌توانید به صورت اختصاصی و زنده این مراسم را در زومیت دنبال کنید.
تبلیغات

اوپو که حالا به دومین تولیدکننده برتر چین تبدیل شده، قصد دارد طی ۵ تا ۶ ماه آینده وارد بازار ایران شود. این کمپانی به منظور گسترش فعالیت‌های خود در خاورمیانه، امروز ۲۶ مهرماه راس ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر تلفن R7s را در شهر دبی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ رونمایی می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی از این تلفن که نسخه‌ی جدید تلفن R7 به شما ر می‌رود در دست نیست، اما گفته می‌شود R7s به نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین بهتر، باتری حجیم‌تر و حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری مجهز خواهد شد.

همچنین شایعات حکایت از این دارند که R7s به پردازنده اسنپدراگون 615 با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز می‌شود. نسخه‌ی قبلی این تلفن اندرویدی با استقبال خوبی در بازار چین مواجه شد و حالا اوپو علاوه بر بازار چین تلاش می‌کند تا بازارهای جهانی را نیز بدست آورد. این کمپانی در همین راستا، اسپانسر رسمی تیم بارسلونا شده است. اوپو ارزیابی بازار ایران را از چند ماه پیش آغاز کرده و قصد دارد بصورت رسمی و بدون واسطه در بازار کشور حضور داشته باشد و محصولات موبایل خود را عرضه کند.

نماینده زومیت در این مراسم حضور دارد و ما کنفرانس اوپو را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. پس امروز راس ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر همراه زومیت باشید.

این صفحه به طور خودکار رفرش می‌شود.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات