تلکام آغاز به کار کرد؛ جای خالی وزیر ارتباطات در افتتاح شانزدهمین نمایشگاه مخابرات

شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام امروز در غیاب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات کار خود را آغاز کرد.
تبلیغات

امسال به دلیل همراهی وزیر ارتباطات با هیات همراه رییس جمهوری، دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی نمایشگاه تلکام امسال را افتتاح کرد.

در نمایشگاه تلکام به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع مخابراتی منطقه خاورمیانه، ۲۱۲ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۸۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور جهان شرکت کرده‌اند.

ایران تلکام

در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه، فرامرز رستگار، رئیس سندیکای مخابرات در رابطه با وضعیت شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات گفت: 

با وجود اینکه شرکت‌ها وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند، اما همه‌ی‌ تلاش خود را برای حضور در نمایشگاه امسال انجام داده‌اند.

وی ادامه داد:

امروز شرکت‌های فنی مهندسی علاوه بر ارائه‌ی محصول، باید پشتیبان مخابرات هم باشند و در این میان اگر پرداخت‌های مالی آنها با تاخیر صورت گیرد با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه عمده‌ی مطالبات مربوط به مخابرات است که آنها هم توان پرداخت ندارند، از دولت خواست که با کاهش تعرفه‌ها علاوه بر حل مشکلات، اشتغال‌زایی هم ایجاد کند.

telecom opening 2

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام شانزدهم، بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه توسط شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.

بزرگترین مرکز تماس خاورمیانه توسط شرکت خدمات اول از زیرمجموعه‌های شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد که با افتتاح و بهره‌برداری از آن تمام مردم به صورت شبانه‌روزی می‌توانند خدمات مورد نیاز فروش و پس از فروش مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه را در بالاترین سطح کمیت و کیفیت دریافت کنند.

مرکز تماس مخابرات در راستای گسترش خدمات مخابراتی و امور مشترکان و متقاضیان راه اندازی شده و در سطح کشور قابل استفاده از سوی کاربران است.

telecom opening 3

ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان و پاسخگویی همه ساعته به تقاضای مشترکان مخابرات از جمله اهداف ایجاد این مرکز تماس اعلام شده است.

نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵ از امروز چهارم مهرماه کار خود را آغاز کرده و تا هفتم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به کار خود ادامه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات