نوت بوک Aspire V 15 -V3-574G ایسر، اقتصادی و قابل اعتماد!

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
نوت بوک V3 نماینده ای از لپ‌تاپ‌های مالتی مدیای کمپانی ایسر محسوب می‌‏شود که با وجود کیفیت ساخت عالی و قدرت بالا، از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است. این نوت‌بوک تقریباً برای تمام کاربران مبتدی خانگی و اداری گرفته تا کاربران حرفه ای و حتی علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، مناسب بوده و در بازه قیمتی خود یکی از بهترین نوت‏‏‌بوک‏‌های موجود در بازار است.
تبلیغات

طراحی بدنه Aspire V3 از جنس پلاستیک به صورت مشکی براق، بسیار ساده و شکیل بوده و نمایشگر آن ۱۵.۶ اینچ، FullHD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این نمایشگر از تکنولوژی ComfyView ایسر بهره می برد که در آن لایه مات روی صفحه نمایش موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسب و زوایای دید خوبی برخوردار است.

ایسر در ساخت این نوک بوک از پردازنده Core i7-5500U اینتل در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 استفاده کرده و با بهره‌‏گیری از پردازنده گرافیکی قدرتمندGeForce 940M 4GB NVidia ترکیب سخت افزاری عالی را برای کاربر فراهم کرده است. صفحه کلید V3 با گود بودن محل قرار گیری اش نسبت به سطح مچ و فاصله مناسب دکمه ها از یکدیگر به کاربر این امکان را می‌دهد که با سرعت بالا و با خطاهای بسیار کم، تایپ کند. سطح تاچ پد V3 کمی پایین‌تر از سطح استراحتگاه مچ دست قرار گرفته و به راحتی حتی بدون نگاه کردن به دستگاه، قابل شناسایی است. این تاچ‌پد، مالتی تاچ است و در مجموع از حساسیت خوبی برخوردار است.

سیستم خنک کننده نوت بوک بسیار خوب طراحی شده است بطوریکه حتی هنگام انجام محاسبات سنگین، صدای زیادی تولید نکرده و زیاد گرم نمی‏شود. بلندگوهای استریو با به همراه داشتن تکنولوژی Dolby Home Theater این سیستم را از نظر کیفیت صدا ممتاز کرده است. جک ۳ میلی متری هدفون و میکروفون، 3 عدد درگاهUSB ، درگاه‌های Ethernet، VGA و HDMI ، وب‏کم، درایو نوری با قابلیت رایت و پخش DVD و درگاه حافظه SD از امکانات این نوت‌بوک هستند.

نوت‌‏بوک ایسر مدل Aspire V 15 - V3-574G با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات