آیا مایکروسافت به ایران می‌آید؟

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی شرکتی با ادعای کسب نمایندگی رسمی از مایکروسافت فروشگاهی با نام «مایکروسافت» در بازار موبایل افتتاح کرده است. آیا این فروشگاه واقعا نماینده‌ی مایکروسافت است؟
تبلیغات

مدتی است می‌شنویم که مایکروسافت فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرده و نمایندگی رسمی آن در ایران آغاز به کار کرده است. در تازه‌ترین خبر، فروشگاهی به نام مایکروسافت در بازار موبایل افتتاح شده که مدعی است نماینده رسمی ردموندی‌ها در ایران است.

مسئولین این فروشگاه مدعی هستند، تنها نمایندگی رسمی مایکروسافت در ایران هستند و می‌گویند، حضور مایکروسافت در ایران ارتباطی به تحریم‌ها نداشته و از دو سال پیش در پی کسب نمایندگی از مایکروسافت بوده‌اند. برخی می‌گوینداین ادعا صحت دارد و برخی نیز آن را یک دروغ بزرگ قلمداد می‌کنند.

نمی‌خواهیم تا عدم حصول اطمینان از صحت و سقم این ماجرا پیش‌داوری کنیم، اما بر اساس استعلام‌هایی که تا کنون داشته‌ایم و بر اساس شواهد موجود، هیچ مدرکی دال بر وجود نماینده رسمی مایکروسافت در ایران وجود ندارد. امیدواریم به زودی مایکروسافت و سایر کمپانی های آمریکایی و اروپایی در کشور ما فعالیت رسمی خود را آغاز کنند تا کاربران ایرانی نیز بتوانند همچون سایر کاربران دنیا به پشتیبانی، خدمات پس از فروش مناسب و قیمت‌های منصفانه دسترسی داشته باشند. در صورت صحت این خبر، باید آن را اولین نتیجه توافق هسته‌ای اخیر بر بازار فناوری کشور قلمداد کنیم.

microsoft store iran

زومیت در پی آن است تا با مسئولین مرتبط و از طرق مختلف اطلاعاتی به دست بیاورد تا از صحت و سقم ادعای وجود نمایندگی رسمی مایکروسافت در کشور اطمینان حاصل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات