رفع تحریم بازدیدکنندگان ایرانی برای ثبت نام در MWC 2018

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد مشکل کاربران ایرانی برای ثبت نام در MWC 2018 حل شده و بازدیدکنندگان ایرانی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.
تبلیغات

یکشنبه‌ی گذشته با انتشار مطلبی در زومیت از مشکل کاربران ایرانی برای ثبت نام در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا که قرار است طبق معمول در اسفند ماه سال جاری در شهر بارسلونا برگزار شود، گفتیم. اما حال این مشکل حل شده و می‌توان با مراجعه به وب‌سایت GSMA برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کرد. تا امروز این امکان برای کاربران ایرانی مقدور نبود و پس از وارد کردن مشخصات در فرم مربوطه پیغامی نمایش داده می‌شد که حکایت از ممنوعیت حضور کاربران ایرانی در این نمایشگاه به دلیل تحریم داشت. وب‌سایت MWC 2018 به این دلیل که GSMA یک شرکت سهامی آمریکایی است و باید از تحریم‌های اعمال شده علیه ایران توسط آمریکا پیروی کند، اجازه‌ی طی مراحل ثبت نام را نمی‌داد. 

همانطور که می‌دانید GSMA اصلی‌ترین نهاد بین‌المللی موجود برای هماهنگی در حوزه‌ی موبایل بوده و متولی اصلی برگزاری MWC یا کنگره‌ی جهانی موبایل که هر ساله در چند شهر جهان برگزار می‌شود، حال آنکه بارسلونا اصلی‌ترین و مورد توجه‌ترین نمایشگاهی است که با این نام برگزار می‌شود و طی آن بسیاری از کمپانی‌های مخابراتی و تولیدکنندگان انواع گجت‌ها در آن شرکت دارند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات