ادغام های وب با آسیاتک منتفی شد

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از خرید پارس آنلاین توسط های‌وب، شایعاتی نیز به گوش رسید که نشان از مذاکرات های‌وب با آسیاتک برای ادغام داشت؛ اما در نهایت، ادغام آن‌ها منتفی شد.
تبلیغات

چندی پیش مدیرعامل های‌وب با انتشار تصاویری در حساب کاربری اینستاگرام خود خبر از خرید پارس آنلاین داد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، شایعاتی نیز در رابطه با ادغام آسیاتک با غول جدید ارتباطی ایران منتشر شد؛ ولی به نظر می‌رسد این مذاکرات به نتیجه‌ی خاصی منتهی نشده است. درحالی‌که از سه روز گذشته روال ادغام شرکت‌های بزرگ ارتباطی کشور که دارنده پروانه فعالیت FCP (ارتباطات ثابت) هستند، کلید خورده و بحث بر سر ادغام‌های بیشتر است؛ شرکت های‌وب بعد از خرید دارایی‌های شرکت پارس‌آنلاین، ظاهرا بر اساس اطلاعات رسیده، موفق به خرید سهام آسیاتک نشده است. 

با توجه به اینکه نظر حاکمیت حوزه ارتباطات بر ادغام شرکت‌های ارتباطی و تشکیل برندهایی قدرتمند و یکپارچه است و برای نخستین بار در کشور، این ادبیات در بین فعالان بخش خصوصی حاکم شده و به‌صورت مختارانه ترغیب به ادغام با یکدیگر برای تشکیل برندی در مقابل شرکت مخابرات ایران شده‌اند، باید منتظر اخباری در این باره بود؛ زیرا شرکت داده‌گستر عصر نوین خبر از مذاکراتش با کلیه دارندگان پروانه‌های FCP برای پیوستن به برند های‌وب داده است.

با توجه به عدم موفقیت مذاکرات طرفین، انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک شاهد عرضه‌ی عمومی سهام آسیاتک در بازار بورس باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات