گزارش زومیت از نشست مشترک شرکت انتقال داده‌های آسیاتک و تی پی لینک

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
مطالعه 4 دقیقه
TP-Link و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک امروز نشست مشترکی را برگزار کردند و در آن به تشریح برنامه‌های همکاری خود پرداختند. در ادامه گزارش زومیت از این مراسم را مطالعه می‌کنید.
تبلیغات

امروز ۲۶ مردادماه، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک و تی پی لینک نشست مشترکی را با حضور رسانه‌ها برگزار کردند. در این مراسم پس از تشریح برنامه‌های مشترک این دو شرکت به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داده شد.

محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ابتدای این نشست گفت:

ما به دنبال آن بودیم تا خدمات خود را بدون محدودیت‌های تکنولوژیکی ارائه دهیم و برای این کار به دنبال تامین‌کننده‌ای بودیم که تجربه جهانی داشته و بتواند نیازهای کاربران ما را برآورده کند. از این رو تی پی لینک را به عنوان شریک تجاری خود برگزیدیم.
tp link asiatech 2

وی در ادامه افزود:

در صحبت‌هایی که در سازمان تنظیم مقررات داشتیم، پس از دریافت پروانه قرار است سرویس‌های جدید به مشتریان ارائه دهیم. بعضی از این سرویس‌ها آماده هستند و پیاده‌سازی شده‌اند و تست‌های لازم روی آنها صورت گرفته است.

یوسفی زاده به سرویس آسیا اسکای اشاره کرد که یک سرویس نقطه به نقطه است و قرار است پس اخذ مجوز FCP اجرایی شود. وی در مورد برنامه‌های آتی این شرکت نیز گفت:

برنامه ریزی کرده‌ایم تا سرویس‌های متنوعی از جمله سرویس تلفن ثابت بر بستر آی پی، MVNO و بسیاری خدمات دیگر را ارائه دهیم.
tp link asiatech 1

وی همچنین درباره اختلالات احتمالی که پس از اخذ مجوز FCP به وجود می‌آید گفت:

ما در حال جابجایی و اعمال تغییرات هستیم که این موضوع ممکن است در سرویس نهایی که به کاربر نهایی ارائه می‌شود، منجر به نوساناتی شود. بیشترین برنامه‌ریزی را انجام داده‌ایم که این اتفاق نیفتد.

لورنس لو، مدیر عامل تی پی لینک در ایران نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن ابراز خوشحال از همکاری با آسیاتک، سخنانش را با ارائه‌ی آماری از وضعیت تی‌پی لینک آغاز کرد. وی گفت:

TP-Link در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. مقر اصلی این شرکت در شنجن چین است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تجهیزات شبکه خانگی است.

 وی افزود:

ما به دنبال توسعه‌ی راهکارهای تجهیزات شبکه‌های خانگی و اداری هستیم. تی پی لینک بر اساس تحلیل IDC با در دست داشتن سهم ۴۳.۶ درصدی از بازار، برند اول تجهیزات شبکه خانگی در سطح جهان شناخته می‌شود.
tp link asiatech 3

او با بیان این که مجموع فروش جهانی این شرکت در سال ۲۰۱۴ از مرز ۲ میلیارد دلار گذشته است، گفت:

ما از زمان فعالیت در ایران ۱۵۰ مدل محصول را به بازار معرفی کرده‌ایم و در سال ۲۰۱۴ بیش از یک میلیون قطعه در ایران فروخته‌ایم. از زمان شروع فعالیت در ایران رشد متوسط ما در این کشور ۴۵.۳۲ درصد بوده است. ما به دنبال توسعه فعالیت‌هایمان در ایران هستیم و همکاری با آسیاتک نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.
tp link asiatech 4

حسین علی‌محمدی، معاون کسب و کار شرکت انتقال داده‌های آسیاتک درباره نحوه همکاری دو شرکت توضیحاتی را ارائه داد. وی گفت:

بر اساس همکاری آسیاتک و تی‌پی لینک، از این به بعد کاربران آسیاتک در بسته‌های DSL Box می‌توانند انواع مختلف مودم‌های تی‌پی لینک را به همراه خدمات آسیاتک تحویل بگیرند. بر اساس تحقیقاتی که ما انجام داده‌ایم نیاز‌های مختلف کاربران سنجیده شده و برای پاسخ به این نیازها، بسته‌های ترکیبی مختلفی با انواع مدل‌های مودم‌های تی‌پی‌لینک ارائه می‌شود.

آن دسته از کاربرانی که هنوز ISP خود را انتخاب نکرده‌اند، با خرید مودم‌های TP Link، مبلغ ۲۲ هزار تومان تخفیف خرید اشتراک اینترنت آسیاتک دریافت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات