ورود گوشی‌های هوشمند لیگو به بازار ایران

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
لیگو، برند تازه تاسیس و موفق چینی، تلفن‌های هوشمند خود را وارد بازار کشور کرده است. محصولات لیگو تا به امروز در بیش از ۳۰ کشور و منطقه امریکایی، اروپایی و آسیایی حضور فعال داشته است و کیفیت محصولات آن نیز مورد تحسین مشتریان قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

با پیشرفت گسترده تکنولوژی و استقبال شدید مردم از ابزارهای هوشمند همانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، کمپانی‌های مطرحی در سراسر دنیا تاسیس شده‌اند که با تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه توانسته‌اند اسم و رسمی در بازار جهانی برای خود دست‌وپا کنند. لیگو (Leagoo) یکی از برندهای مطرح در کشور چین است که اخیرا موفقیت‌های زیادی را در فروش گوشی‌های هوشمند خود کسب کرده است. محصولات لیگو تا به امروز در بیش از ۳۰ کشور و منطقه امریکایی، اروپایی و آسیایی حضور فعال داشته است و کیفیت محصولات آن نیز مورد تحسین مشتریان قرار گرفته است. همین مهم باعث شده تا لیگو موفق شود عنوان "بالاترین سرعت رشد برند در بازار های خارجی" را توسط اتحادیه صنایع ارتباطات چین بدست آورد. فلسفه و هویت برند لیگو بر پایه سه مفهوم کلیدی طراحی، کیفیت و خدمات استوار است. این برند در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۱۳ رشد دوبرابری در فروش را تجربه کرده است.

leagoo 1

لیگو، برندی‌ست که قصد دارد سبک زندگی هوشمند را به واسطه‌ی محصولاتی نوآورانه، باکیفیت عالی و ظاهری فوق‌العاده و البته با تمرکز بر ویژگی‌های انسان‌محور، به خانواده‌های سراسر دنیا هدیه دهد. لیگو در حوزه فناوری‌های پیشرفته فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد که تولید تلفن‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی ، لوازم خانگی هوشمند و توسعه‌ی اینترنت اشیا تنها بخشی از آنهاست؛ در کنار این حجم از تنوع در فعالیت‌ها، لیگو همیشه سعی داشته تا تمرکز خود را روی خلق محصولات بی نقص و طراحی‌های نوآورانه قرار دهد.

محصولات لیگو که با گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش گسترده توسط شرکت نیک‌الکترونیک وارد بازار کشور شده‌اند، با برچسب قیمتی مناسب در کنار کیفیت بالای سخت‌افزاری انتخاب مناسبی برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌روند.

leagoo 2

همزمان با ورود گوشی‌های هوشمند لیگو به ایران، فروشگاه مرکزی محصولات این شرکت در روز چهارشنبه، ۱۴ مرداد در بازار چارسو افتتاح شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای مراجعه به فروشگاه و بازدید از محصولات این شرکت به بازار چارسو، واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ، طبقه دوم، واحد‌های D48 و D49‌مراجعه کنند.

گوشی‌های هوشمند لیگو در مدل‌های متنوع و در سری‌های Lead، Elite با گارانتی یک‌ساله و خدمات پس‌ازفروش نیک‌سرویس به مشتریان در ایران عرضه می‌گردد. شرکت نیک‌الکترونیک تلاش کرده تا محصولات این کمپانی مشهور چینی را با برچسب قیمتی مناسب وارد کشور کند تا کاربران ایرانی بتوانند علاوه بر خرید محصول با کیفیت و پیشرفته، در هزینه‌های خود مدیریت بهتری اعمال کنند.

leagoo 3

برای دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات و خرید آنلاین آن‌ها می‌توانید به سایت BestNik.ir‌ مراجعه کنید و از مزایای تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا، دوره ۱۰ روزه تعویض کالا، تحویل کالا در کمتر از ۱۲ ساعت و گارانتی یک ساله برخوردار شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات