شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل از رگولاتوری کارت زرد گرفتند

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
رگولاتوری به اپراتورهای شاتل، های وب، نداگستر صبا و ایرانسل اخطار توقف فروش اینترنت دریافت کرده‌اند و پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد نیز به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
تبلیغات

غلامرضا داداش زاده - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام اخطار توقف فروش به برخی از اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت گفت:

با توجه به نظارت‌های انجام شده ۳ اپراتور اینترنت پرسرعت ADSL شامل نداگسترصبا، های وب و شاتل به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان و اپراتور وایمکس ایرانسل به دلیل عدم نصب سامانه سنجش کیفیت اینترنت، اخطار توقف فروش دریافت کرده‌اند. از بین ۶ شرکت مخابرات استانی که به دلیل وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت اخطار توقف فروش دریافت کرده بودند ۴ استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان و کرمان مشکل پهنای باند را حل کرده اما ۲ استان اصفهان و مرکزی به دلیل عدم بهبود وضعیت پهنای باند ضمن اعمال مقررات مندرج در پروانه، به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی می شوند.

داداش‌زاده اظهار کرد:

شرکت پیشگامان کویر توسعه ارتباطات به دلیل عدم رعایت مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و گران فروشی علاوه بر معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی، مکلف شده است ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مشترکان خود پرداخت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات