جی 4 ال جی از فردا به همراه کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی و باتری اضافی در ایران عرضه می‌ شود

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی جی 4، جدیدترین پرچمدار ال‌جی از فردا در بازار کشور آغاز می‌شود. دفتر ال‌جی در ایران تایید کرده که این محصول به همراه یک بسته‌ی هدیه شامل مجموعه‌ای از لوازم جانبی همراه به فروش می‌رسد. خریداران جی ۴ به همراه گوشی خود یک بسته‌ی هدیه شامل یک کارت حافظه‌ی microSD با حجم ۳۲ گیگابایت و یک باتری اضافی و شارژر مخصوص، دریافت می‌کنند.
تبلیغات

جی 4 ال‌جی محصولی جذاب است که توانسته نظر بسیاری از کارشناسان حوزه تلفن‌های هوشمند را به خود جلب کند. ال‌جی همواره در بازار کشور با قیمت‌های رقابتی محصولاتش، گزینه‌های مناسبی را برای خرید فراهم کرده است. هنوز مشخص نیست که قیمت نهایی این تلفن چقدر خواهد بود، اما گفته می‌شود تفاوت نسخه پلاستیکی و چرمی حدودا ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. ضمن این که کاور پشت دستگاه قابل تعویض است و کاربر می‌تواند هر کدام از کاورهای چرمی و پلاستیکی G4 را براساس میل خود تهیه کرده و روی جی ۴ خود قرار دهد.

این محصول از فردا به صورت محدود در فروشگاه ال‌جی در بازار چارسو ارائه می‌شود و دو روز بعد از آن، عرضه‌ی عمومی جی 4 در بازار کشور آغاز خواهد شد. اما جذاب‌ترین بخش برنامه فروش جی 4، ارائه یک پکیج از لوازم جانبی، همراه این گوشی است. در این بسته یک کارت حافظه microSD با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی اضافی به همراه شارژر مخصوص آن ارائه می‌شود. بدین ترتیب علاوه بر این که دیگر نیازی به خرید کارت حافظه جانبی نخواهید داشت، می‌توانید یک باتری اضافه همراه خود داشته باشید تا در صورتی که شارژتان تمام شد و امکان شارژ کردن تلفن را نداشتید، باتری گوشی را عوض کنید و هیچ نگرانی از بابت تمام شدن باتری‌تان نداشته باشید.

به زودی می‌توانید نگاه نزدیک زومیت به LG G4 را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات