
معاونت فنی آسیاتک علت قطعی اینترنت کاربران آسیاتک را قطع شدن برق اعلام کرد و از کاربران به طور رسمی عذرخواهی کرد.
دیروز برای ساعاتی سرویس اینترنت برخی از مشترکان آسیاتک قطع شد و طبق گزارشات مردمی، کاربران این شرکت در تماس با پشتیبانی آسیاتک موفق به برقراری ارتباط نشدند.
معاونت فنی آسیاتک ضمن اینکه از کاربران این شرکت عذرخواهی کرد، دیروز در این رابطه بیانیهای به شرح زیر صادر کرد:
ضمن عرض پوزش بابت قطعی و اختلال پيش آمده در ارائه سرويس آسياتك خدمت مشتركين و شما عزيزان، به استحضار میرساند كه قطعی اینترنت به علت همزمانی قطعی برق در دو مسير مختلف يكی از مراكز اصلی ارايه سرويس آسياتك رخداد و همكاران فنی ما پس از رفع مشكل كاربران و مشتريان هم اكنون در حال بررسی و برطرف نمودن دائمی مشكل و جلوگيری از عدم تكرار آن با همكاری همكاران برق منطقه تهران میباشند زيرا منشاء اصلی اين اختلال، قطعیهای سراسری توزيع برق منطقهای تهران جهت مديريت بهينه مصرف برق بوده است.
لازم به توضيح است كه اين رخداد شامل حال همه مشتركين آسياتك نبوده و صرفا كاربران مركز داده نامبرده دچار اختلال گرديدند.
مجددا عذرخواهی رسمی تيم مديريت شركت را پذيرا باشيد و منتظر اطلاع رسانیهای روابطعمومی آسياتك بمانيد.
سپاس فراوان
معاونت فنی آسياتك
سنگینی بار شبکهی برق کشور این روزها دردسرهایی برای این مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با صرفهجویی هموطنان عزیز این مشکلات به زودی مرتفع شود.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.