
معاونت فنی آسیاتک علت قطعی اینترنت کاربران آسیاتک را قطع شدن برق اعلام کرد و از کاربران به طور رسمی عذرخواهی کرد.
دیروز برای ساعاتی سرویس اینترنت برخی از مشترکان آسیاتک قطع شد و طبق گزارشات مردمی، کاربران این شرکت در تماس با پشتیبانی آسیاتک موفق به برقراری ارتباط نشدند.
معاونت فنی آسیاتک ضمن اینکه از کاربران این شرکت عذرخواهی کرد، دیروز در این رابطه بیانیهای به شرح زیر صادر کرد:
ضمن عرض پوزش بابت قطعی و اختلال پیش آمده در ارائه سرویس آسیاتک خدمت مشترکین و شما عزیزان، به استحضار میرساند که قطعی اینترنت به علت همزمانی قطعی برق در دو مسیر مختلف یکی از مراکز اصلی ارایه سرویس آسیاتک رخداد و همکاران فنی ما پس از رفع مشکل کاربران و مشتریان هم اکنون در حال بررسی و برطرف نمودن دائمی مشکل و جلوگیری از عدم تکرار آن با همکاری همکاران برق منطقه تهران میباشند زیرا منشاء اصلی این اختلال، قطعیهای سراسری توزیع برق منطقهای تهران جهت مدیریت بهینه مصرف برق بوده است.
لازم به توضیح است که این رخداد شامل حال همه مشترکین آسیاتک نبوده و صرفا کاربران مرکز داده نامبرده دچار اختلال گردیدند.
مجددا عذرخواهی رسمی تیم مدیریت شرکت را پذیرا باشید و منتظر اطلاع رسانیهای روابطعمومی آسیاتک بمانید.
سپاس فراوان
معاونت فنی آسیاتک
سنگینی بار شبکهی برق کشور این روزها دردسرهایی برای این مردم ایجاد کرده است که امیدواریم با صرفهجویی هموطنان عزیز این مشکلات به زودی مرتفع شود.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.