ایرانسل: گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی هستیم

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ی دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است.
تبلیغات

مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، در نشست خبری امروز این اپراتور که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: «ما مفتخریم اعلام کنیم که ایرانسل گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی است»

باقر صمدی  در ادامه تعداد مشترکین دیتای این اپراتور را ۲۸ میلیون نفر اعلام کرد. بنابر آماری که ایرانسل اعلام کرده است، در ۳۳۲۰ شهر و دهستان  ۴۹ میلیون نفر از سرویس 2G ایرانسل استفاده می‌کنند و با گسترش شبکه‌ی 3G در ۲۲۸۵ شهر و دهستان تعداد مشترکین نسل سوم نیز به ۲۱.۲ میلیون نفر رسیده است.  وی همچنین ادعا کرد که ایرانسل بزرگ‌ترین شبکه‌ی نسل چهارم را در کشور دارد. شبکه نسل چهارم اینترنت همراه (LTE/4G) در۹۲۷ شهر و دهستان ۶ میلیون مشترک دارد. ایرانسل همچنین اینترنت نسل ۴.۵ همراه (4.5G) را در ۴۷۶ شهر و دهستان توسعه داده است.

بسته‌های جدید و متنوع TD-LTE با حجم‌ها و زمان‌های اعتبار متنوع، در اختیار مشترکان سرویس اینترنت نسل ۴.۵ ثابت ایرانسل قرار گرفته‌اند. خرید این بسته‌ها از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/tdlte، اپلیکیشن «ایرانسل من» و نیز کدهای دستوری ممکن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات