فرصت‌های ارائه طرح کسب و کار در الکام استارز ۹۶

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برای ارائه‌ی ایده‌های استارتاپی در الکام استارز، نمایشگاه الکامپ امسال سه مدل ارائه ایده در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای رویداد الکام استارز را هم‌زمان با نمایشگاه الکامپ تابستان امسال از تاریخ ۳۰ تیر الی ۲ مرداد برگزار می‌کند تا استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، سرمایه‌گذاران جسور، رسانه‌ها و تمامی فعالان حوزه کارآفرینی کشور به‌ویژه در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوانند ضمن حضورشان، ایده‌های خود را مطرح کنند.

امسال در الکام استارز تغییراتی در مدل‌های ارائه ایده و سخنرانی و همین‌طور نحوه داوری اعمال شده است. 

سه فرصت ارائه ایده (سخنرانی) برای استارتاپ‌ها در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته شده است:

مدل اول

در این مدل، استارتاپ‌ها فرصت ارائه طرح و کسب و کار خود را برای داوران و مربی‌ها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تأکید می‌شود و برای ایجاد آمادگی استارتاپ‌ها پیش‌بینی شده است. هزینه ثبت نام در این روش ۵۰ هزار تومان است.

مدل دوم

فرصت ارائه ایده، مشابه تجربه‌ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارتاپ‌ها با پرداخت هزینه ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند در این بخش که به‌صورت رقابتی برگزار می‌شود، شرکت کنند. در نهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مدل سوم

فرصت ارائه ایده‌ها طبق استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی تدوین شده‌ است. داوران این بخش از میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر VC خواهند بود. استارتاپ‌ها می‌توانند با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان فرصت ارائه ایده و طرح خود را به داوران که اینجا همان سرمایه‌گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه‌گذارانی که در جایگاه داور قرار می‌گیرند، متعهد می‌شوند تعدادی از تیم‌های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارائه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تأیید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته‌شده اقدام کنند.

الکام استارز امسال در سالن‌های ۸ و ۹ (بهترین سالن‌های نمایشگاه) مستقر خواهد شد. امکان اختصاص دو یا سه فضا برای ارائه سخنرانی وجود دارد. برای کارگاه‌های آموزشی، ورک‌شاپ‌ و کافی‌شاپ هم فضایی در نظر گرفته‌شده است تا استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران احتمالی، فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات