تپسی در مشهد رفع پلمب شد؛ بیانیه رسمی روابط عمومی TAP30

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر تپ‌سی که روز چهارشنبه ۳ خرداد در مشهد پلمب شده بود، دیروز دوشنبه ۸ خرداد در مشهد فک پلمب شد.
تبلیغات

دفتر تپ‌سی روز دوشنبه ۸ خرداد پس از ۵ روز رسماً در مشهد فک پلمب شد. در رابطه با جریان پلمب و فک پلمب دفتر شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، روابط عمومی این شرکت با ارسال تصویر مربوط به صورت‌جلسه رفع پلمب دفتر خود در مشهد، اطلاعیه‌ای برای زومیت ارسال کرده است.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

همان‌طور که پیش از این اعلام کردیم، تمام مجوزهای لازم را برای فعالیت در تمامی شهرهای ایران، از جمله شهر مقدس مشهد، دارا هستیم و پلمب دفتر اداری تپ‌سی در مشهد ناشی از سوء‌تفاهم و ناهماهنگی‌ای بود که خوشبختانه با همکاری مسئولان ذیربط مرتفع شد.از روز ۲۰ اردیبهشت ماه، افتخار خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی مشهد و زوار عزیز رضوی را داشتیم و تا همین امروز این خدمت بدون وقفه ادامه داشته است و طرح‌های هفته‌ی رایگان و آخر هفته‌ی رایگان خود را در این مدت ارائه کردیم که خوشبختانه با استقبال شهروندان محترم مشهد مواجه شدند.با فک پلمب دفتر اداری و با هماهنگی‌های بیشتری که با مسئولان به وجود آمده است، امیدواریم بتوانیم خدمات خود را با سرعت بیشتر و کیفیت مطلوب‌تر به زوار و مجاوران حرم رضوی ارائه دهیم.
تپسی‌ فک پلمب
تپسی‌ فک پلمب

پیش از این روابط عمومی تپ‌سی با غیرقانونی خواندن پلمب دفتر مشهد این تاکسی اینترنتی، توقف در سرویس‌دهی به مسافران تپ‌سی در مشهد را رد کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات