تلویزیون اینترنتی آیو در تلویزیون‌ های سامسونگ

پنج‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون اینترنتی آیو در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ برای مشاهده در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

تلویزیون اینترنتی آیو که از زمستان سال گذشته به صورت اپلیکیشن، وب‌سرویس و دستگاه ستاپ‌باکس در اختیار کاربران قرار گرفته بود، هم‌اکنون در تلویزیون‌های اینترنتی سامسونگ برای مشاهده و دانلود در دسترس قرار گرفته است.

این سرویس شامل خدمات پخش شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما، قابلیت دیدن برنامه‌های تلویزیون با قابلیت نمایش ۷ روز قبل، ویترینی از صدها فیلم و سریال ایرانی و خارجی، مجموعه مصاحبه‌ها و برنامه‌های اختصاصی آیو همچون سلفی است. این سرویس کانال‌هایی غیر از کانال‌های صداوسیما را پخش می‌کند که نمونه‌ی آن کانال جشنواره‌ی فیلم فجر بود.

این سرویس با همکاری باران تلکام و سامسونگ برای مشاهده در تلویزیون‌های هوشمند این شرکت در دسترس قرار گرفته است. آیو یکی از ۵ تلویزیون اینترنتی دارای مجوز از صداوسیما به شمار می‌رود که متعلق به شرکت باران تلکام است. شرکت‌های فناپ، آریا همراه، ایران برنا و سام سرویس سهام‌داران شرکت باران تلکام هستند. با توجه به حضور سام سرویس احتمال ارائه آیو در تلویزیون‌های سامسونگ از روز اول پیش‌بینی می‌شد.

ویژگی منحصربه‌فرد اپلیکیشن آیو در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ این است که پخش ویدیو در این اپلیکیشن، هم‌سان‌ساز شونده است؛ به این معنی که کیفیت پخش ویدیو متناسب با سرعت اینترنت بیننده تنظیم می‌شود تا مخاطبان بتواند بدون قطعی و به صورت پیوسته فیلم یا سریال مورد نظر را مشاهده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات