همراه اول تعرفه رومینگ زائران اربعین را کاهش داد

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
همراه اول تعرفه رومینگ بین‌الملل خود با اپراتورهای عراقی را برای زائران اربعین کاهش داد.
تبلیغات

همراه اول در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در خاک عراق، تعرفه رومینگ بین‌الملل خود با اپراتورهای عراقی را کاهش داد. این کاهش تعرفه تنها در بخش تماس نیست و بخش‌های پیامک و اینترنت همراه رومینگ همراه اول را نیز شامل می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت ارتباطات سیار، به مناسب اربعین حسینی تماس مشترکان همراه اول با ایران  دقیقه‌ای ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی ۶۹۰ تومان، تماس با شماره‌های کشور عراق ۶۹۰ تومان، ارسال پیامک ۴۴۰ تومان و اینترنت همراه مگابایتی ۴۴۰ تومان (گیگابایتی ۴۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان) محاسبه می‌شود.

این تعرفه‌ها از امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۹۵ تا روز چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ برای مشترکان همراه اول در خاک عراق اعمال می‌شود.

پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران ۱۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۰۰۰ تومان بود.

همراه اول علاوه بر این خدمات به زائران اربعین حسینی در نجف، کربلا و راه نجف به کربلا وای‌فای رایگان با نام وای‌فای اول ارائه می‌دهد.

راهپیمایی اربعین حسینی به یکی از نمادهای فرهنگی شیعیان در جهان تبدیل شده است و در راستای تکریم زائران این حرکت فرهنگی مذهبی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در کنار آن شرکت ارتباطات زیرساخت، همراه اول، ایرانسل و رایتل، خدمات ارتباطی به‌صورت رایگان یا با تخفیف ارائه می‌دهند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات