یک گام تا اپراتور مجازی کودک و نوجوان

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ارائه دهنده‌ی سیم‌کارت کودک و نوجوانِ یکی از اپراتورها، اپراتور مجازی موبایل کودک و نوجوان راه اندازی می‌کند.
تبلیغات

محسن مروجی مدیرعامل انارستان در حاشیه‌ی برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ اعلام کرد: «انارستان یک زیست بوم امن کودک و نوجوان است. در کشور ما برای کودک و نوجوان راه حل خاصی نداشتیم و بیشتر برخوردهای نهی کننده مانند فیلترینگ بوده است. انارستان شامل ابزارهای امن در محدوده‌ی کودک و نوجوان و پدر و مادر است.»

او با اشاره به اینکه اقتصاد قوی در حوزه محتوا نداشتیم بیان کرد: «در دنیا رویکرد پلتفرمی بوده و تولید کننده محتوا به دنبال تهیه زیرساخت‌ها نبوده‌اند. ما در شرکت خود سطوح دسترسی امن را پیشرو داریم که دو محصول سیم‌کارت کودک و نوجوان و سیستم‌عامل امن برای کودک و نوجوان را در این راستا ارائه کرده‌ایم.»

او در مورد سیم‌کارت کودک و نوجوان توضیح داد: «قرارداد با ایرانسل و همراه اول داشتیم که تا کنون ۴ ماه و نیم ارتباط با همراه اول داریم که ۵۰۰ هزار سیم‌کارت فعال شده است. در حوزه اپلیکیشن و گیم نیز کارهای زیادی کردیم. اپراتور مجازی کودک و نوجوان را در برنامه داریم که موافقت‌نامه اصولی را از رگولاتوری دریافت کردیم.»

امین کلاهدوزان مدیرعامل اپراتور مجازی انارستان در این مراسم گفت: «هدف در اپراتور مجازی ما استفاده از نظر مردم و برای مردم بودن است. مدل همکاری ما اینطور است که از همه اقشار تولید کننده محتوا برای همکاری استفاده کنیم. مردم خودشان در تولید سرویس‌ها مشارکت کنند.»

محمودی عضو هیئت مدیره انارستان در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در مورد سیستم‌عامل بومی موبایل انارستان گفت: «این سیستم عامل بومی است. ترکیبی از ویژگی شرکت‌های پیشرو و اضافه کردن رفتار داخلی خودمان را در این سیستم عامل داریم.  این سیستم‌عامل بر پایه اندروید بوده و بر تمام ابزارهای اندرویدی قابل نصب است.  البته ابزارهای مخصوص خود را با همکاری تولیدکنندگان تبلت و موبایل خارجی یا داخلی ارائه خواهیم کرد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات