رایتل سامانه‌ VOD را راه‌ اندازی کرد؛ اپراتور سوم به مناسبت عید فطر به کاربرانش هدیه می‌دهد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رایتل در آستانه‌ی فرا رسیدن عید فطر سامانه‌ی ویدیو درخواستی (VOD) را راه‌اندازی کرده و به مناسبت این عید به کاربرانش، بسته‌های تماس صوتی و اینترنت هدیه می‌دهد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 اپراتور سوم کشور سامانه‌ی ویدیویی خود مطابق با فناوری Video-On-Demand را با نام «دریچه هفت» راه‌اندازی کرد. 

سرویس «دریچه هفت» رایتل امکان تماشای ۱۲ هزار محتوای ویدیویی را برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است. 

بنا بر اعلام رایتل، مشترکان این اپراتور می‌توانند با استفاده از سرویس دیتا و با تسهیلات ویژه و کاملا رایگان، از سرویس ویدیو درخواستی (VOD) که با نام تجاری «دریچه هفت» معرفی شده است بهره‌مند شوند.

این سرویس مجموعه‌ای متنوع از فیلم‌های سینمایی داخلی و خارجی، سریال‌های تلویزیونی، مستندها و برنامه‌های آموزشی را به مشترکان علاقه‌مند به فیلم و سینما ارائه می‌­کند. براین اساس محتواهای ارائه شده درقالب ۹ گروه اجتماعی، انیمیشن، حادثه‌ای، کمدی، آموزش، مستند، رمانتیک، داستانی و جنگی ارائه شده است.

همچنین رایتل اعلام کرده که به مشترکان خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر هدیه‌ می‌دهد.

بنا بر اعلام رایتل این هدیه‌ها به صورت بسته‌های تماس صوتی و اینترنت ارائه می‌شوند و فعال‌سازی آن برای مشترکان رایگان است. برای فعال‌سازی این بسته‌ها مشترکان اپراتور سوم باید عدد ۱ را به شماره‌ی ۱۳۹۵ ارسال کنند.

فعالسازی‌ این بسته‌ها رایگان است و با مهلت استفاده از یک ماه تا یک سال ارائه می‌شود. این بسته‌ها برای هر کاربر متفاوت بوده و به هر مشترک یک مرتبه اهدا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات