دو گوشی‌ هوشمند لنوو در تهران معرفی شدند

چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
دو گوشی جدید لنوو شامگاه دیروز توسط ارکان ارتباطات نوین در ایران رونمایی شد. VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus دو گوشی هوشمند لنوو هستند که توسط ارکان ارتباطات نوین وارد ایران شدند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

شرکت ارکان ارتباطات نوین، دو مدل گوشی موبایل از برند لنوو را در راستای فعالیت رسمی خود در حوزه‌ی نمایندگی، عامل فروش و بازاریابی این برند جهانی معرفی کرد. دو مدل گوشی VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus  از برند لنوو شامگاه دیروز در مراسمی با حضور خبرنگاران معرفی و ورود رسمی آن به بازار ایران اعلام شد.

لنوو

پیام ابراهیمی معاونت بازرگانی و مدیر برند لنو، در این مراسم با اشاره به فعالیت این شرکت روی محصولات خانواده لنوو اعلام کرد: «از اواخر سال گذشته فعالیت خود را روی ۳ دسته محصولات این برند شامل موبایل، فبلت و تبلت آغاز کرده ایم و تاکنون موفق شده ایم ۱۰ مدل گوشی، ۲ محصول فبو فب پلاس و دو مدل تبلت در اندازه های ۷، ۸ و ۱۰ اینچی و یوگا به بازار عرضه کنیم.»

به گفته‌ی معاونت بازرگانی ارکان ارتباطات نوین، همه‌ی این موبایل‌ها با گارانتی اصلی ارکان ارتباطات نوین به فروش می‌رسند که دارای ۱۸ ماه گارانتی تعمیر و ۲ هفته گارانتی تعویض هستند. ارکان ارتباطات نوین به تازگی فروشگاه مرکزی لنوو را در بازار موبایل ایران با هدف ارتباط مستقیم با مصرف کننده راه اندازی کرده است.

لنوو

او  در مورد VIBE S1 Lite و VIBE K5 Plus دو پرچمدار میان رده‌ی لنوو که در ایران معرفی شده‌است گفت : «تاکید بر قابلیت سلفی و مالتی‌مدیای این دو محصول در کنار قیمت معقول و پردازنده‌ی قوی آن می تواند باعث رقابت این دو گوشی در کنار سایر برندهای مطرح در بازار ایران شود. ارکان ارتباطات نوین به عنوان نمایندگی رسمی، عاملیت فروش و بازاریابی موبابل، تبلت و فبلت برند لنوو برای ایران را در اختیار دارد و به تمامی محصولاتی که از سوی این شرکت در خاورمیانه عرضه می شود دسترسی خواهد داشت.»

در این مراسم محمد غفاری مدیر بازاریابی ارکان ارتباطات نوین گفت: «مدل S1 lite علاوه بر نرم‌افزار قدرتمند عکاسی، دارای فلش روی دوربین سلفی و تصاویر سه بعدی است. این گوشی  موتور سخت افزاری قدرتمندی دارد.»

غفاری ادامه داد: «مدل K5 Plus از جهت ویژگیهای مالتی مدیا بسیار قدرتمند است. وضوح صدا و بلندگوی دالبی به همراه پردازنده اسنپدراگون و باتری قدرتمند از جمله ویژگی‌هایی است که کاربران علاقه‌مند به گیم، ویدئو و موزیک می‌توانند با این گوشی تجربه کنند.»

لنوو

او با اشاره به اینکه دو مدل گوشی موبایل لنوو در میان گوشی های میان رده قیمتی قرار دارد، توضیح داد: «گوشی K5 Plus هم اکنون توسط دیجی‌کالا و فروشگاه مرکزی لنوو با گارانتی طلایی و هولوگرام ارکان ارتباطات نوین عرضه شده است و مدل S1 Lite هم بعد از عید فطر وارد بازار می شود. هر دو محصول به همراه لوازم جانبی عرضه خواهد شد.»

به گفته‌ی مدیربازاریابی و شبکه‌ی فروش ارکان ارتباطات نوین، خریداران می توانند از ویژگی چک کردن آنلاین کارت گارانتی در وب‌سایت ارکان ارتباطات نوین بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات