ایرانسل برای فینال جام حذفی ایران پیشنهاد ویژه ارائه داد

یک‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل برای فینال جام حذفی ایران به مشترکان خرمشهری و استان قهرمان جام حذفی تخفیف‌های مختلفی پیشنهاد داده است. این تخفیف‌ها از ساعت ۲۱ امروز آغاز می‌شود. فینال جام حذفی فوتبال ایران میان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نیز ساعت ۲۱ امروز نهم خرداد ۹۵ در خرمشهر برگزار می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همزمان با مسابقه‌ی نهایی جام حذفی فوتبال ایران میان تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به میزبانی خرمشهر، ایرانسل پیشنهادهای ویژه‌ی تخفیف مکالمه برای مشترکان خود و فوتبال‌دوستان ارائه کرده است.

این پیشنهادها که در دومین سال متوالی حمایت این اپراتور از لیگ برتر و در قالب «جزیره هوشمند ایرانسل» ارائه شده، شامل یک پیشنهاد ویژه برای اهالی خرمشهر و پیشنهاد تخفیفی دیگری برای ایرانسلی‌های ساکن استان قهرمان جام حذفی (استان اصفهان یا تهران) است.

همزمان با برگزاری مسابقه فینال از ساعت ۲۱ تا ۲۴ روز نهم خرداد، ایرانسلی‌های ساکن خرمشهر می‌توانند از ۵۰ درصد تخفیف در تماس‌های درون شبکه‌ی ایرانسل استفاده کنند.

پس از پایان بازی و مشخص شدن تیم قهرمان جام حذفی نیز ایرانسلی‌های یکی از استان‌های اصفهان یا تهران از ساعت ۲۴ روز نهم خرداد ماه تا ساعت ۶ صبح روز بعد یعنی دهم خرداد، از ۵۰ درصد تخفیف مکالمه‌ی درون شبکه بهره‌مند می‌شوند. این تخفیف از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دهم خرداد نیز ۱۵ دقیقه در هر ساعت برای مشترکان استان برنده‌ی جام حذفی ادامه خواهد داشت.

مشترکان این اپراتور می‌توانند برای پیوستن به جزیره‌ی هوشمند ایرانسل و بهره‌مندی از تخفیف فوق، کد دستوری #۱*۱۳۵* (ستاره ۱۳۵ ستاره ۱ مربع) را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیش از این نیز به مناسبت قهرمانی تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال و به عنوان حامی لیگ، تخفیف ۵۰ درصدی مکالمه در جزیره‌ی هوشمند را برای خوزستانی‌ها در نظر گرفته بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات