مدیرعامل رایتل: ما حامی تعیین کف و سقف قیمت اینترنت موبایل هستیم

پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سید مجید صدری اعلام کرد که سال قبل رایتل پیشنهاد تعیین کف قیمت اینترنت موبایل را داد و این اپراتور حامی تعیین کف و سقف اینترنت موبایل است، زیرا قیمت اینترنت موبایل در ایران ارزان است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مدیرعامل رایتل اعلام کرد: «ما حامی تعیین کف و سقف اینترنت موبایل هستیم، زیرا قیمت اینترنت موبایل در ایران نسبت به دنیا ارزان است و در برخی موارد قیمت بسته‌های اینترنت موبایل فضای رقابت شرکت‌های ارائه دهنده ADSL را سخت کرده و مشترک را به استفاده بیشتر از اینترنت موبایل سوق می‌دهد.»

مدیرعامل رایتل اضافه کرد:«ما کاملاً با تعیین کف قیمت اینترنت موبایل موافق هستیم زیرا ایران از نظر قیمت پایین اینترنت موبایل در دنیا سوم است و این زنگ خطری برای دیگر بازیگران این عرصه در کشور است.»

صدری در مورد سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در رایتل گفت:«بحث سرمایه‌گذاری خارجی‌ منوط به یک ارتباط دو طرفه است. ما مسائل و اولویت‌های کاری رایتل را در نظر می‌گیریم.»

او درباره طولانی شدن مذاکره رایتل با شرکت‌های خارجی توضیح داد:«کار ساده‌ای نیست که با دو طرف قرارداد با دو بار مذاکره کردن تمام بایدها و نبایدها را در نظر گرفته و به تصمیم خوبی برسند. ما سعی می‌کنیم به توافقی دست یابیم که به نفع رایتل باشد. بنابر این باید مذاکرات با دقت و همراه با صبر و حوصله باشد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات