معاون وزیر: پهنای باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید؛ ارتباطات بدون نقص در نوروز ۹۵

سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت اعلام کرد که پهنای باند اینترنت ایران به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است و با توجه به این برقراری، ارتباطات اینترنتی در نوروز ۹۵ بدون مشکل خواهد بود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمود خسروی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رسیدن پهنای باند اینترنت ایران به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری بدون نقص ارتباطات اینترنتی در نوروز ۹۵ اطلاع داد.

محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با اشاره به برقراری بدون مشکل ارتباطات اینترنتی در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و تلاش‌های صورت گرفته از سوی این شرکت اعلام کرد: «نسبت به دوماه گذشته، ظرفیت‌های شبکه را برای برقراری ارتباطاتی اینترنتی افزایش محسوسی داده‌ایم.»

پهنای باند داخلی و خارجی اینترنت

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به پهنای باند اینترنت بین‌الملل ۳۰۷ گیگابیت برثانیه‌ای در ۲۲ بهمن سال ۹۴ افزود: «برای بهبود برقراری ارتباطات اینترنتی در نوروز ۹۵، پهنای باند اینترنت بین‌الملل را ۲۰۰ گیگابیت بر ثانیه اضافه کردیم. بدین ترتیب ظرفیت پهنای باند اینترنت بین‌الملل کشور هم اکنون ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه شده است. پهنای باند داخلی (اینترنت داخلی) نیز هم اکنون ۴ ترابیت بر ثانیه است.»

با توجه به صحبت‌های معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اکنون مجموع پهنای باند اینترنت داخلی و بین‌المللی به بیش از ۴۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

ارتباطات بدون نقص در نوروز ۹۵

خسروی با توجه به افزایش پهنای باند اینترنت بین‌المللی و ظرفیت ۴ ترابیت بر ثانیه‌ای پهنای باند داخلی گفت: «از نظر میزان ظرفیت پهنای باند، مشکلی برای دسترسی به اینترنت در نوروز ۱۳۹۵ وجود نخواهد داشت و کاربران هرچه‌قدر که می‌خواهند می‌توانند از این شبکه استفاده کنند. پیش‌بینی می‌شود ارتباطات بدون نقصی در نوروز ۱۳۹۵ داشته باشیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات