Orange فرانسه سهام همراه اول یا مخابرات را می‌خرد؟

دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
سخنگوی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که اپراتور Orange فرانسه برای خرید سهام همراه اول یا مخابرات پیشنهاداتی ارائه داده است. وی اعلام کرد که هنوز این خرید جدی نشده است.
تبلیغات

به گفته داود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران، اپراتور موبایل Orange فرانسه در زمان تحریم برای سرمایه‌گذاری در شرکت مخابرات و همراه اول ابراز تمایل کرده بود و حالا در شرایط پساتحریم‌ نیز قصد حضور پررنگ‌تر در خاورمیانه را دارد.

داود زارعیان در مورد علاقه Orange فرانسه برای خرید سهام همراه اول پس از لغو تحریم‌ها اعلام کرد: «بحث مذاکره Orange فرانسه با شرکت مخابرات ایران و همراه اول برای خرید سهام موضوع تازه‌ و مربوط به اکنون نیست. شرکت مخابرات ایران از گذشته با اپراتور اورنج و شرکت مشاوره sofrecom فرانسه (از زیرمجموعه‌های Orange) همکاری داشته و از چند سال پیش sofrecom فرانسه مشاور شرکت مخابرات ایران بوده است.»

زارعیان ادامه داد که پیرو این همکاری با سابقه، از گذشته شرکت Orange فرانسه برای سرمایه‌گذاری در شرکت ایرانی مخابرات ابراز تمایل کرده بود.

سخنگوی مخابرات ایران در مورد نتایج پیشنهاد و مذاکرات Orange فرانسه با مخابرات و همراه اول گفت: «اکنون با رفع تحریم‌ها Orange فرانسه اعلام کرده که برنامه‌های کلانی برای حضور در خاورمیانه پیش‌بینی کرده اما سازوکار آن هم اکنون مشخص نیست و بحث خرید سهام شرکت مخابرات ایران یا همراه اول هنوز کاملاً جدی نشده است.»

با توجه به گفته‌های داود زارعیان، باید منتظر ماند و دید که Orange فرانسه در آینده سهام کدامیک از شرکت‌های مخابرات یا همراه اول را می‌خرد و خود را برای رقابت با MTN آفریقای جنوبی آماده می‌کند.

به نظر شما Orange فرانسه سهام مخابرات یا همراه اول را می‌خرد؟ در صورت خرید، ساختار آنها و عملکردشان در رابطه با مشتریان چگونه خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات