ارکان ارتباطات نوین نماینده رسمی لنوو در ایران شد

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ارکان ارتباطات نوین دیشب با برگزاری مراسمی با حضور فعالان بازار موبایل به عنوان نماینده رسمی  موبایل و تبلت لنوو در ایران معرفی شد. ازین پس موبایل‌ها و تبلت‌های لنوو در بازار ایران با گارانتی ارکان ارتباطات نوین ارائه خواهند شد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 مراسم معرفی شرکت ارکان ارتباطات نوین به عنوان نماینده رسمی موبایل و تبلت لنوو دیشب با حضور مسئولان لنوو در ایران، مدیران و کارکنان ارکان ارتباطات نوین، برخی از فروشندگان موبایل و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم پیام ابراهیمی، مدیر ارشد برند لنوو در ایران با اعلام نام ارکان ارتباطات نوین به عنوان نمایندگی رسمی این برند در ایران به شعار این شرکت که نوآوری توقف‌ پذیر نیست پرداخت و در مورد استراتژی‌های این برند چینی در بازار ایران سخن گفت.

ابراهیمی در بخشی از سخنان خود به معرفی لنوو پرداخت و در آن به نفوذ این شرکت در شرق آسیا و خرید IBM PC و شرکت NEC اشاره کرد. به گفته مدیر ارشد برند لنوو در ایران استراتژی این برند تقویت جایگاهش در بخش کامپیوترهای شخصی و گسترش موقعیت و بازار محصولات موبایلی خود همچون تلفن هوشمند، فبلت و تبلت خواهد بود. در همین راستا این برند چینی در راستای گسترش کار خود سعی می‌کند در بازارهای جدیدتری ورود پیدا کرده و به طریقی کار کند که در این بازارها ماندگار شود.

بر اساس اعلام ابراهیمی، شرکت ارکان ارتباطات نوین با ۴۱ مرکز سرویس و خدمات  به عنوان نماینده رسمی موبایل و تبلت شرکت لنوو در ایران انتخاب شده است و قرار است به زودی فروشگاه بزرگ لنوو در بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ راه اندازی شود.

محمد غفاری که مدیرکل فروش لنوو در ایران است برای معرفی محصولات این شرکت به روی صحنه آمد. وی در ابتدا صحبت‌هایی در مورد آشنایی ایرانیان با این برند در لپ‌تاپ اشاره کرد. غفاری از ورود تلفن‌های هوشمند لنوو در سال‌های گذشته به کشورمان سخن گفت.

به گفته مدیرکل فروش لنوو بهترین و شاخص‌ترین گوشی  این شرکت در بازارا ایران Vibe Shot خواهد بود. این گوشی با هدف تولید محصولی که هم دوربین عکاسی و هم تلفن‌همراه هوشمند باشد به بازار دنیا معرفی شد. نقطه قوت این گوشی دوربین عکاسی آن بوده و به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند دوربین عکاسی حرفه‌ای دم دست خود داشته باشد. برخی از امور حرفه‌ای عکاسی و روتوش در این دوربین تعریف شده و نیازی به اپلیکیشن‌های دیگر ندارد.

دومین گوشی که غفاری به آن پرداخت Vibe S1 بود. او در مورد این گوشی توضیح داد که Vibe S1 دارای دو دوربین در قسمت جلوی خود است و به درد عاشقان گرفتن سلفی می‌خورد. در این گوشی شما می‌توانید به راحتی با اشاره بر روی دوربین فوکوس کنید و با افکت‌های موجود در این موبایل سریع عکس خود را ویرایش کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش این گوشی Full HD (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) رزولوشن دارد و دوربین اصلی‌اش ۱۳ مگاپیکسل است.

غفاری به تبلت‌های لنوو در سری‌های A، S و YOGA اشاره کرد و گفت تبلت YOGA 2 Pro که دارای ویدیوپروژکشن است به بازار ایران ارائه می‌شود.

بخش بعدی معرفی فبلت‌های لنوو با نام PHAB  و PHAB PLUS بود. این دو گوشی هر دو دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی  و رزولوشن Full HD هستند و PHAB PLUS دارای صدای دالبی و امکانات پیشرفته تر است. غفاری این فبلت را برای استفاده گیمرها، نوجوانان، جوان‌ها و علاقه‌مندان به فیلم و موسیقی مناسب دانست. این دو فبلت شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه یا همان 4G را پشتیبانی می‌کنند.

در حاشیه این مراسم گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها و تبلت‌های برند لنوو برای شرکت‌کنندگان به نمایش درآمده بود و در میان سخنان غفاری نیز کلیپ‌هایی از ظاهر و کاربردهای این محصولات برای حاضران پخش می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات