شبکه ابری ویدیوکنفرانس مخابرات ایران رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
شبکه ابری ویدیوکنفرانس شرکت مخابرات ایران (شاوک) فردا افتتاح می‌شود تا شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی با سرعت بالا و کیفت HD و FullHD بتوانند جلسات خود را به صورت ویدیوکنفرانس تشکیل دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همزمان با سفر رئیس هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران به استان آذربایجان شرقی، شبکه ابری ویدیوکنفرانس شرکت مخابرات ایران (شاوک) با امکان استفاده برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها در سراسر کشور، همراه با چندین پروژه مخابراتی در شهر تبریز افتتاح می‌شود.

شبکه ابری ویدیوکنفرانس مخابرات ایران قرار است با امکان ارائه همزمان سرویس به هزار کار بر و باقیمت‌های متنوع، در اختیار قرار دادن پنل مدیریت جلسات و ایجاد اتاق‌های جلسات به تعداد نامحدود بدون نیاز به پشتیبان یا IT Man بهره برداری شود.

هدف شرکت مخابرات ایران از این سرویس و برقراری جلسات ویدیویی، صرفه‌جوئی قابل‌توجهی در وقت و هزینه به همراه حذف زمان‌های تلف‌شده برای گرفتن بلیت، ویزا، سفر، اقامت و رفع خستگی‌های ناشی از سفر است.

این سرویس ویدیو کنفرانس نیاز به کمترین پهنای باند در سمت کاربر (از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه تا یک مگابیت بر ثانیه) برای ارائه کیفیت تصاویر (HD(720p، امکان ضبط جلسات باکیفیت(‌HD(720p، امکان ارائه سرویس باکیفیت تصویر 360p, 480p, 720pو 1080p و امکان نصب اپلیکیشن روی تمامی سیستم عامل‌ها دارد.

سرویس ویدیو کنفرانس به‌صورت پیش‌پرداخت (Prepaid) و پس پرداخت (Postpaid) ارائه خواهد شد. همچنین نسل جدید مراکز مخابراتی مبتنی برIP، همزمان با افتتاح از پروژه ویدیوکنفرانس یکپارچه در سراسر کشور، چهارشنبه ۱۴ بهمن در تبریز، به بهره‌برداری می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات