مایکروسافت پاور کاور را برای سرفیس از 28 اسفند به قیمت 200 دلار به بازار عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
با تجهیز تبلت سرفیس‌پرو به لوازم جانبی می‌توان این وسیله را به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ میان‌رده تبدیل کرد. شاید یکی از نقاط ضعف این تبلت باتری آن باشد که علی‌رغم تقویت در نسل دوم باز هم در مقایسه با رقبا ضعیف بوده و یارای رقابت با آن‌ها را ندارد. اما گویا مایکروسافت برای رفع این مشکل درصدد ارائه‌ی پاور کاور است که ظرفیت باتری را افزایش می‌دهد.
تبلیغات

شاید با استفاده از راهکارهایی که مایکروسافت برای این تبلت در نظر گرفته است، بتوان این مشکل را تا حدودی حل کرد. ردموندی‌ها در نظر دارند تا پایان ماه جاری میلادی صفحه کلید پاور کاور را به بازار عرضه کنند. این کاور همزمان با سرفیس 2 معرفی شد، اما غول نرم‌افزاری موفق به عرضه‌ی آن همزمان با عرضه‌ی این تبلت‌ها نشده بود. مایکروسافت قیمت 200 دلار را برای این حصول در نظر گرفته و تاریخ 19 مارس را که برابر 28 اسفند ماه را برای عرضه‌ی آن به بازار اعلام کرده است.

مایکروسافت وعده برخورداری از منبع انرژی به میزان 70 درصد را به کاربران و خریداران این کاور داده است که می‌توانند آن را به‌همراه تبلت سرفیس 2، سرفیس‌پرو 2 و سرفیس 2 مبتنی بر ویندوز RT استفاده کنند.

هرچند هزینه‌ی برخورداری از این کاور کمی زیاد است، اما تنها راهی است که می‌توان از طریق آن عمر باتری تبلت ویندوز 8 مایکروسافت را افزایش داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات