+Yoga Tablet 10 HD لنوو، نسخه جدید تبلت یوگا معرفی شد: پردازنده اسنپ‌دراگون 400، حافظه رم 2 گیگابایت، باتری 9000 میلی‌آمپرساعت

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که برای اولین بار تبلت Yoga Tablet 10 لنوو را در اکتبر گذشته مشاهده کردیم، کاملا نشانه‌های دوران پس از PC با توجه به سرمایه‌گذاری‌های هنگفت صورت گرفته توسط بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های PC بر روی دستگاه‌های قابل حمل اندرویدی قابل مشاهده بود. حال کمتر از نیم سال بعد، شاهد ارائه نسخه کامل‌تر با نام +Yoga Tablet 10 HD هستیم که با همان پایه‌ی منعطف و طراحی گیرا و جذاب همراه شده است.
تبلیغات

 مهم‌ترین تفاوت قابل مشاهده نسخه جدید تبلت 10 اینچی Yoga نسبت به نسل پیشین، پیشرفت در رزولوشن صفحه‌نمایش است. اکنون در این نسخه ما شاهد بهره‌گیری از رزولوشن 1200 در 1900 یا به عبارتی چگالی 220 پیکسل بر اینچ در صفحه‌نمایش IPS دستگاه هستیم. در بخش سخت‌افزار درونی این تبلت نیز شاهد بهبودها و پیشرفت‌های متعددی بوده‌ایم که بر اساس آن تراشه مدیاتک مدل سال پیش جای خود را به یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon 400 داده است. میزان رم دستگاه نیز به 2 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. حافظه داخلی +Yoga Tablet 10 HD بصورت پیش‌فرض 32 گیگابایت در نظر گرفته شده که با استفاده از کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD

علاوه بر مشخصات ذکر شده، لازم به ذکر است که یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری و یک دوربین قابل قبول 1.6 مگاپیکسلی نیز برای پاسخگویی به نیاز مکالمه تصویری در این دستگاه تعبیه شده است. نسخه جدید تبلت یوگا با پشتیبانی از شبکه مخابراتی 3G و با همراهی باتری 9000 میلی آمپری عرضه می‌شود که سیستم صوتی پیشرفته دالبی به متمایز شدن آن کمک شایانی می‌نماید. در نهایت لازم به ذکر است که این دستگاه بصورت پیش‌فرض با اندروید 4.3 عرضه می‌شود اما لنوو متعهد شده است که آپدیت نسخه 4.4 کیت‌کت را برای تبلت جدید خود بصورت OTA عرضه نماید. تبلت +Yoga Tablet 10 HD لنوو از طریق خرده‌فروشی‌های مهم و خود فروشگاه اینترنتی لنوو از ابتدای آوریل (11 فروردین‌ماه) با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.

Lenovo-Yoga-Tablet-10-HD2

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با کنگره جهانی موبایل 2014 می‌توانید به صفحه اختصاصی MWC مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات