تماشا کنید: اولین تبلیغ ویدئویی مایکروسافت در فینال فوتبال آمریکایی تاثیرگذارترین آگهی پخش شده خواهد شد

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
در ابتدای ماه فوریه هر سال، فینال جام فوتبال آمریکایی برگزار می‌شود که به دلیل برخورداری از بیننده‌‌ی میلیونی، یکی از پرطرفدارترین ساعات برای پخش آگهی‌های بازرگانی است. از‌این‌روکمپانی مایکروسافت فرصت را غنیمت شمرده و اولین تبلیغ تلویزیونی در زمان پخش این مسابقه را که به SuperBowl موسوم است، به روی آنتن خواهد برد. در ادامه با ما همراه باشید تا این ویدئو را به نظاره بنشینید.
تبلیغات

استیو‌گلیسن یکی از بازیکنان نام آشنای فوتبال آمریکایی است که پس از خداحافظی از میدان مسابقه از ابتلای خود به بیماری ALS پرده برداشت. بیماری وی هم‌اکنون پیشرفت کرده و وی قدرت تکلم وی را نیز از دست داده است. وی با انجام یکی از درخشان‌ترین بازی‌های خود در سال 2006 به که تیم خود را به بازی بازگرداند، به نماد بازیابی و بازسازی نیواورلئان تبدیل شد. هم‌اکنون مجسمه‌ی وی در خارج از استادیوم این شهر نصب شده است.

علارغم انجام بازی‌های درخشان و رهبری تیم خود، وی یارای رقابت مقابله با بیماری خود را نداشته است، بطوریکه همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، وی قدرت تکلم و همچنین راه‌رفتن خود را از دست داده است. مایکروسافت در این آگهی ویدئویی گلیسن را به‌عنوان کاراکتر اصلی گمارده است. وی که روی ویلچربه سر می‌برد و فاقد توانایی برقراری ارتباط از راه کلام است، سیرفیس‌پرو مایکروسافت را به‌عنوان راه‌حل ارتباطی خود مورد استفاده قرار می‌دهد. وی از اپلیکیشنی استفاده می‌کند که با تعقیب چشم‌های وی قدرت تایپ و در نتیجه ایجاد ارتباط را پیدا می‌کند.

امکاناتی که فناوری در این موارد در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد، فارغ از برند و تولیدکننده‌ی این ابزار‌ها، بسیار با ارزش است. ALS بیماری است که فرد را به‌طور کامل ناتوان می‌سازد. مطمئنا این آگهی تلویزیونی یکی از تاثیرگذارترین تبلیغاتی است که علاوه بر کاربرد تبلت‌های و مخصوصا سرفیس‌پرو، نقش فناوری را در زندگی انسان‌ها پررنگ‌تر نمایش می‌دهد.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات