وجود سه تبلت جدید سامسونگ از خانواده گلکسی فاش شد

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در ماه جاری، تبلت‌های کمی معرفی نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد این جریان همچنان ادامه دارد و احتمالا شاهد ارائه تبلت‌های بیشتری تیز از سوی این غول کره‌ای خواهیم بود. وب‌سایت Bluetooth SIG وجود تبلت Samsung SM-T531 را تأیید کرده است که شماره مدل آن با هیچ‌کدام از تبلت‌های گلکسی که سامسونگ تاکنون ارائه کرده است، منطبق نیست؛ بنابراین با کمی جستجو تلاش نمودیم اطلاعات بیشتری در مورد آن بدست آوریم.
تبلیغات

 بر همین اساس پس از چک کردن این مدل در وب‌سایت Zauba که محصولات ورودی به هند را لیست می‌کند، متوجه شدیم که این دستگاه بعنوان یک تبلت 10.1 اینچی در دیتابیس این وب‌سایت وجود دارد. همچنین در کنار این تبلت، دو دستگاه دیگر با نام‌های Samsung SM-T530 و Samsung SM-T535 نیز قابل مشاهده است که هر دو بعنوان تبلت‌های 8 اینچی معرفی شده‌اند. هر سه دستگاه مذکور، هفته‌ی پیش برای اهداف تست و بررسی به کشور هند وارد شده‌اند.

شماره مدل‌های جدید، به شماره مدل SM-T520 و SM-T525 نزدیک هستند که اشاره به مدل وای‌فای و LTE تبلت Galaxy TabPRO 10.1 دارد. البته باعث تعجب است که چگونه این دستگاه‌ها از همان مدل نام‌گذاری SM-T53x پیروی می‌کنند، ولی سایز صفحه‌نمایش متفاوتی دارند. شاید با اینکه این دستگاه‌ها سایز صفحه‌نمایش یکسانی ندارند، ولی از یک تکنولوژی صفحه‌نمایش بهره می‌برند که همان Super AMOLED است. تبلت‌هایی جدید از سوی سامسونگ، آن هم با صفحه‌نمایش AMOLED و با سایز 8 و 10.1 اینچ، معقول به نظر می‌رسند. خصوصاً با توجه به این مسأله که سال گذشته، شایعات فراوانی در خصوص ارائه‌ی تبلت‌هایی با صفحه‌نمایش AMOLED از سوی سامسونگ شنیده می‌شد.

بطور مشخص، نمی‌توان اطمینان داد که این دستگاه‌ها بزودی ارائه خواهند شد؛ ولی ما تلاش خواهیم کرد تا با کسب اطلاعات بیشتر، شما را در جریان مسائل مربوط به این تبلت‌ها قرار دهیم. سامسونگ تاکنون تنها یک تبلت با صفحه‌نمایش AMOLED ارائه کرده است که نسخه 2011 تبلت Galaxy Tab 7.7 است. آیا بالاخره زمان تجدید این سری فرا رسیده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات