نسخه‌ی Wi-Fi اکسپریا Z اولترا روز جمعه در ژاپن عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
از آغازین روز‌های ارائه‌ی اکسپریا Z اولترا، این فبلت مرزهای تعریف شده برای فبلت‌ها را در نوردیده است. محصول سونی در مرز فبلت‌ها و تبلت‌های 7 اینچی قرار گرفته بود که با ارائه‌ی نسخه‌ی وای-فای آن، تعلق آن به دنیای تبلت‌ها بیشتر می‌شود. با ما همراه باشید.
تبلیغات

اکسپریا Z اولترا برخلاف سایر فبلت‌های ارائه شده به بازار، اندازه‌ی بزرگتر از 6 اینچ دارد. فبلت سونی با داشتن اندازه‌ی 6.4 اینچی، جا پای تبلت‌های 7 اینچی نهاده است و تا حدودی شبیه به این رده از تبلت‌ها است. حال، با ارائه‌ی نسخه‌ی وای-فای این فبلت، اکسپریا Z اولترا پیش از بیش قدم در دنیای تبلت‌ها گذارده است. نسخه جدید Xperia Z Ultra فاقد درگاه سیم کارت و امکان اتصال به شبکه‌های مخابراتی 3G و LTE است اما در عوض قیمت ارزان‌تری دارد. این محصول برای افرادی که به دنبال یک تبلت خوش ساخت اما کوچک هستند، مناسب به نظر می‌رسد.

اخیرا شایعاتی در مورد ارائه‌ی نسخه‌ی بی‌سیم فبلت اکسپریا Z اولترا به گوش می‌رسید که با معرفی رسمی این محصول، شایعات به حقیقت پیوست. نسخه‌ی WiFi فبلت سونی روز جمعه‌ی آتی بصورت رسمی در ژاپن به بازار عرضه خواهد شد. سونی این فبلت را با قیمت 499 دلار به‌فروش خواهند رساند، هرچند این تنها محصولی نیست که سونی به فروشگاه‌ها خواهد برد. کاربران ژاپنی می‌توانند نسخه‌ی LTE این فبلت را نیز بصورت قراردادی با اپرتور KDDI ژاپن خریداری نمایند.

نسخه‌ی وای-فای یا به بیان بهتر نسخه‌ی تبلت اکسپریا Z اولترا از یک صفحه‌ی نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080p، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و یک دوربین 8 مگاپیسکلی بهره می‌برد. این فبلت از فلاش برای دوربین پشتی بی‌بهره است.

نظر شما رد مورد محصول جدید سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات